|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JTP1987 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 15:56 |
Hej,
Jeg har lige fået installeret XBMC og er overrasket over hvor godt det kører. Dog har jeg lige et spørgsmål: Kan man få et film katalog ligesom f.eks. Mymovies? Derudover bruger jeg en I3-2100 med Intels HD2000 grafik. Hvordan indstiller man grafikken på både kortet og tv'et til at være optimal for blu-ray? Tv'et er et Sony KDL-46EX520. På forhånd tak for hjælpen..
|
|
![]() |
|
torben_j ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Afspiller du fra en bluray skive eller mvk fil??
Tænker du på¨noget som det her ?http://xbmc.org/skins/aeon/
|
|
![]() |
|
JTP1987 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Begge dele, men primært MKV..
Ja noget i den stil :) Kan det på nogen måde fåes med danske film tekster?
|
|
![]() |
|
torben_j ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Så skal man hente info om filmene fra en dansk side, ved ikke om Ember Medie Manager som jeg bruger kan det.. Hvordan går afspilning af dine mkv filer i xbmc ??? tænker på billed og lyd.
|
|
![]() |
|
![]() |
Mine mkv filer spiller helt fint, men der er jo så ingen support for Blu-ray dvd'er, med mindre man vil ud i noget heks værk... :(
|
|
![]() |
|
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
inde i add-ons under movieinfo kan du installere den hedder mymovies.dk så skulle den kunne hente fra mymovies.dk database, ved ikke om det virker, jeg har hentet den men man skal betale for at få adgang til den fulde og det gad jeg ikke for jeg kan godt leve med at det er på engelsk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |