|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skudde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 28-Februar-2010 kl. 13:19 |
Efter forslag herfra Recordere.dk - har jeg nu installeret DVBViewer på min XP.
Når jeg forsøger at skanne efter kanaler finder den ingen DR kanaler - men en del udenlandske. Jeg har installeret Pinnacles eget PCTV Center(Jeg har en Pinnacle USB TUner) - som finder alle kanaler - uden problemer. Jeg er dog ikke helt tilfreds med Pinnacles performance, hvorfor jeg nu vil forsøge med DVBViewer. Jeg har vedhæftet et dump af mine settings... Pfht, Henrik |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Prøv evt. at taste frekvensen ind direkte ifht. følgende liste :
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvad er det for nogen udenlandkse du får ind, og hvor bor du?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
Der kan kun være tale om Boxers kanaler via DVB-T.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Ahhh man kan vel også fange lidt forskellige Tyske hvis man bor i nærheden af grænsen ? |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Skudde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg bor i Brøndby...
Og det er div. Discovery osv. Men ikke DR1, DR2 osv.... Findes der ikke en predefineret kanalliste man kan importere?
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du prøvet at taste frekvensen ind ifht. den liste jeg sendte dig et link til ?
|
|
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er du sikker på at din antenne peger i den rigtige retning. For Brøndby er det:
Bedste sender: Hove, kompasretning 303 grader (afstand 13.1 km)
Alternativ sender: Gladsaxe, kompasretning 29 grader (afstand 10.4 km) Dernæst skal du sikre dig at alle de gamle filterbokse er væk, dvs. kun en ledning fra UHF antennen direkete ned i huset, evt. med en forstærker undervejs |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan godt sende dig min channels.dat (kanalliste), men den indholder kun det som jeg finder interessant, og desuden er den også med alle min sattelitkanaler (Canal Digital). Jeg er heller ikke sikker på om frekvenserne er rigtige for Hove senderen, da jeg bruger Gladsaxe. Så det bedste er altså at din DVBViewer finder kanalerne, hvilket den skal kunne gøre. Du kan evt. prøve med TransEdit som du finder på DVBViewer.com
|
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg har en liggende, der indeholder de frie kanaler fra MUX1 og MUX2:
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |