|
Finde Windows version uden password |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tænkte lige at jeg ville nævne hvordan man kan beskytte sig imod den slags "angreb" på sin maskine:
OBS!!! - Hvis man benytter ovenstående liste, så er der nogle maskiner, som er tæt på umulige at få til at fungere normalt igen, hvis man smider adgangskoderne væk. Redigeret af Cyberguyen - 03-December-2020 kl. 23:41 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Og hvad så om det er en midlertidig løsning, du kan se om der er 32 eller 64 bit, Home eller Pro som du snakkede om i første post, så formaterer dog lortet der efter, problem solved
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
|
Jeg skylder Cyberguyen en undskyldning. Jeg var kommet til at læse i bunden fra metode 3. Flemming Redigeret af fltk - 04-December-2020 kl. 10:07 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
![]() Men er det så lykkedes for dig med en af de foreslåede metoder?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
|
Jeg har lavet en USB stick efter denne metode https://www.hirensbootcd.org/ Det virker fint på min egen PC. Nu mangler jeg bare den ramte PC, som stadig er hos min bror ![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |