recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finder ikke alle kanaler (yousee, MP, FireDTV)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFinder ikke alle kanaler (yousee, MP, FireDTV)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
simonselmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Status: Offline
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Emne: Finder ikke alle kanaler (yousee, MP, FireDTV)
    Sendt: 16-Juni-2011 kl. 20:07
Hej

Jeg har den lille pakke på yousee og har scannet i MP efter kanaler og finder kun 21 kanaler. Iflg yousees side skulle der være 27. F.eks. finder jeg ikke DR og TV2 som i hvert fald burde være der.
Jeg kan se tråde hvor folk har problemer med at finde DR HD, men den finder jeg fint.

Skal jeg lave en avanceret søgning for at finde alle?
Der kan man være frekvens og bandwidth som henholdsvis pt står til 306000 KHz og 8.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 22:17
Jeg har nu fundet ud af at det havde noget at gøre med transponder listen. Jeg havde valgt 6875 og fandt kun de 21 kanaler. Nu prøvede jeg med YouSee listen (med i FireDTV)og nu fandt jeg 78 kanaler.
Så hvis den transponderliste er SÅ vigtig for at jeg finder dem alle, hvordan kan jeg så være sikker på at transponder listen er opdateret?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2011 kl. 22:16
Efter en reinstallation af driveren, får jeg pludselig nye muligheder når jeg skal indlæse transponder med FireDTV.
Efter at jeg vælger Denmark, kan jeg vælge Yousee - Aarhus og Yousee - Global. Jeg har scannet dem begge og finder mange flere kanaler. Flest med Global, men der kommer også en del ukendte den ikke kan sætte navn på.
Men stadig ingen DR og TV2 :(

Er der nogen der har gode forslag?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu