|
Finder ikke Synology i stifinder under netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2015 kl. 09:45 |
Hej Boyser,
Jeg håber, at der er et klogt hoved derude der kan hjælpe mig. Jeg har lige lavet en reinstallation af win 8.1 og nu kan ikke få vist min synology under netværk i stifinder. Der stod den tidligere under diskstation. Når jeg åbner stifinderen, kan jeg se den under medieenheder, men den er ikke listet under netværk hvor jeg kan se de andre pc'ere i huset. Nogle ideer til hvordan jeg kan få den vist ? |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du i stifinder skrive \\diskstation og så tilgå den?
|
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Yep, jeg kan sagtens tilgå den. Og den er også listet "under denne PC" i stifinderen, hvor jeg kan tilgå den. Alle andre enheder er også listet "under denne pc", men de figurerer også under netværk og det gør synologyen ikke. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Prøv at kigge under "Kontrolpanel\System og sikkerhed\System" står din PC til "WORKGROUP" som arbejdsgruppe?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det er sikkert fordi du ikke har valgt hjemme netvæk, da Windows spurte.
Det kan ændres under netværksindstillinger. Men det er jo ikke vigtigt, når du jo kender sagtens kan tilgå den.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Yep - Den står som workgoup |
|
![]() |
|
Cyber - Du har helt ret, det var bare meget rart !! Og dog - når diskstation er mappet under netværket kan jeg flytte rundt på filerne som jeg vil (ligesom i stifinderen). Det har jeg ikke muligheden for nu :( Redigeret af Wonderl@nd - 05-April-2015 kl. 15:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |