|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Ja som db89 siger ville en medie afspiller (f.eks WD live, Boxee, AC ryan) og så en DLNA radio ved siden af som f.eks. Touchen. Være den bedste og nemmeste løsning
Den eneste anden mulighed er en HTPC. Men færdig løsningen som mange af os venter på. Findes desværre ikke endnu, ikke en der gør begge ordentligt ihvertfald ;)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
JesperV ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2011 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tror I ikke at denne TVIX HD N1 kan bruges? og i så fald hvorfor duer den ikke?
Tjek lige denne video; http://www.youtube.com/watch?v=6Sy5dtJ9368
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Så umiddelbart fint ud. Kan ikke komme med nogen grund til hvorfor du ikke skal vælge en TVIX. Hvad angår web remote delen, undre det mig at det er første gang jeg hører om den, når nu den er tilbage fra sommer sidste år. Så der skal vi nok have en TVIX ejer på banen, som kan fortælle om det er noget der virker ordentligt.
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |