recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der 50G20 uden høj plasma-støj?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes der 50G20 uden høj plasma-støj?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af erling1000 erling1000 skrev:

Kunne være meget spændende at høre om der er forskel på støj afhængig af montering: Jeg kan ikke have den på fod - kun én mulig placering (det er på væg) pga. vinklet stue, vinduer og pilfingrede små børn... men hvis en af jer andre, som har den på væg og har meget støj, kan bekræfte der er hørbart mindre hvislestøj / plasmabuzz ville det være interessant omend ubrugeligt for mig. Kan ikke forstå hvorfor det skulle have noget med mit ophæng at gøre - den sidder helt fast, lyder ikke som resonans og hvor skulle det så være værst i dynamisk mode? Giver strømforbruget resonans - der er jo ingen blæsere i - mon ikke av-connections-fyren kunne forklare sig lidt?
PS. har haft besøg af fragtmanden - tv'et er på vej tilbage til wupti. Nu håber jeg på et nyt retur i næste uge. Tiden føles lang Big smile

Jeg vil kun referere til hvd AV-Con. sagde, det betyder meget med vægbeslag.
Du skulle da prøve at ringe til dem.
E.L.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 17:21
Kan kun hører vores 50G20 hvis jeg stikker øret ind bag tv'et på væggen. Lyden fra tv'et er ikke engang særlig højt. 

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Kan kun hører vores 50G20 hvis jeg stikker øret ind bag tv'et på væggen. Lyden fra tv'et er ikke engang særlig højt. 

Sådan er det også , heldigvis , på mit 50G20 . Det er sgu sørgeligt at nogen har fået et der buzzer , og håber da på at Panasonic får det løst...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Sådan er det også , heldigvis , på mit 50G20 . Det er sgu sørgeligt at nogen har fået et der buzzer , og håber da på at Panasonic får det løst...
MVH

Ja for den. Det er godt nok uheldigt. Var en stor frygt da jeg modtog min efter jeg havde læst denne tråd og en anden. Men heldigvis da.

En skam for dem der får en skriger.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
erling1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juli-2008
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 22:38

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

MVH

Ja for den. Det er godt nok uheldigt. Var en stor frygt da jeg modtog min efter jeg havde læst denne tråd og en anden. Men heldigvis da.

En skam for dem der får en skriger.

Ja LOLPinchDisapprove

PS ... så lige ind i den lille Budstikken-varevogn da vi proppede mit G20 ind: Det var fyldt med G20'ere på vej ud til folket: Mindst 3 x 50G20, 2 x 46G20, 2 x 42G20, et Sony og et Philips - Talk about Hot Shit LOLCool
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2074
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 22:40
Det kunne jo også være at de var på vej retur til forhandleren Big smile
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af pipper pipper skrev:

Det kunne jo også være at de var på vej retur til forhandleren Big smile

pipper, hvorfor blev du aldrig tilfreds med dit G20?
Til top
ahp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: dk
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af Andy Brøner Andy Brøner skrev:

[QUOTE=E. Larsen]
Købet et 50'' G20 hos netop AV-connection mandagen inden påsken og forelagde dem problemet. Da jeg har læst andet steds (kan ikke huske hvor), at støjen måske forsvinder efter et par ugers brug, indviligede de i, at give mig ekstra 14 dages returret! Skærmen hænger på et vægstativ og hyler/brummer alt for meget til min smag. Men det bliver nok en bytter alligevel.

Forsvandt støjen?
Har oplevet elektronikstøj på andre produkter, og har aldrig set det forsvinde af sig selv.

Har netop modtaget et 46G20 og det er ulideligt at høre på. Tror det får et par dage, og hvis der ikke er ændringer, så bliver det sendt retur. Ærgerligt, da jeg ellers syntes godt om TV'et.

Mvh
Anders
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 22:32
Min støj forsvandt da jeg fik den ombyttet til en anden 50G20. Der var stor forskel på de to apparaters lydniveau. Nu hører jeg ikke plasmastøj længere. Smile
Til top
ahp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: dk
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2010 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af erling1000 erling1000 skrev:

Min støj forsvandt da jeg fik den ombyttet til en anden 50G20. Der var stor forskel på de to apparaters lydniveau. Nu hører jeg ikke plasmastøj længere. Smile

Er blevet sendt lidt frem og tilbage mellem butik og Panasonic. Ifølge Panasonic er det en afgørelse
mellem butikken og kunden (mig) om støjen er tilstrækkelig generende for at det retfærdiggør et forsøg på at løse problemet!!!!. Det kunne vist blive noget af et cirkus. Godt jeg har købt via nettet og har 14 dages fortrydelsesret.

Så er spørgsmålet hvilket tv jeg skal købe næste gang. Vil egentlig gerne have et Panasonic, men det er ikke sikkert jeg er så heldig som du var, og få et der er iorden. Ville være temmelig træls at få et nyt tv, men med samme problem.....men det er tilsyneladende en god ide at købe via internet fremfor i butik.....

Mvh
Anders
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2010 kl. 15:27
Hvad kan jeg sige - i min verden er hver anden G20 helt i orden Wink men det er så kun 2 jeg har haft. OK det var træls at vente på afhentning af tv, returnering af penge, foretage handel i anden butik og levering af nyt tv (en måned i alt pga. sløv betjening) men jeg har ikke fortrudt det - det var virkelig værd at vente på. Go for it! Syn's jeg du sku' Smile Hvis nr. 2 også er m. fejl så find et andet mærke.

Redigeret af erling1000 - 16-August-2010 kl. 13:59
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2010 kl. 16:04
Vi har haft en afstemning kørernde tidligere, hvor G20-ejere kunne komme med deres oplevelser:

Det er ca. 50/50 hvis man opdeler de 4 kategorier for støj på midten.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu