recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der 50G20 uden høj plasma-støj?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes der 50G20 uden høj plasma-støj?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
pikkerrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 15:17
Jeg har for 2. gang på 2 uger sendt mit mit 50G20es(købt 15. juli) til reparation. Jeg købte det i en butik hvilket er sidste gang jeg har gjort det, da man bliver stillet dårligere som forbruger. Jeg køber ALDRIG ALDRIG panasonic mere, så et lorte mærke...... Det underlige er at jeg efter en snak med PPRadio udemærket ved hvad der er galt, men panasonic anerkender det ikke som en fejl og derfor reparere servicecentergruppen på fyn ikke fejlen, deres afdeling i jylland gør.

Næste skridt er forbrugerklagenævnet og ekstrabladet, vil sgu ikke finde sig i det.

Det skal lige siges at jeg har købt det i Sommer A/S på Roskildevej, som fraskriver sig alt ansvar for det de sælger, kujoner og ulovligt!

Redigeret af pikkerrup - 19-August-2010 kl. 15:19
Til top
Rnd25 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 16:36
Jeg har lige fået leveret et 42G20E i mandags. Købte over nettet fra Elgiganten. Alt tilfredsstillende, men apparatet hyler meget generende. Det er højspændingsspolerne, som afgiver lyden, der minder om lyden fra de gamle billedrørs-tv - bare værre. Elgiganten kendte godt til problemet. Er bange for at det ryger retur. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu