recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der en media player der......
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der en media player der......

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der en media player der......
    Sendt: 08-Juli-2012 kl. 08:30

...kan følgende:

-Håndtere BDrip i ISO format med fuld og flydende menu
-Bitstreame alle HD lydformater
-Hotswappe 3.5" HDDs

???????
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krusty the Clow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 16:40
jeg har lige købt en dune hd smart d1 den kan håndtere BDrip iso format med menu, Hd lyd formater tager den også som DTS-HD og Dolbytrue HD.

Det helle streaming jeg fra min NAS.

http://dune-hd.com/hd_players/current/133-dune-hd-smart-d1.html
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 19:37
Og smart-serien kan godt hotswappe hvis tager den med håndtag på fronten. Eller hvis går op i en Max model.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 08:00
Der lyder rigtigt spændende! Hvem forhandler Dune herhjemme?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Der lyder rigtigt spændende! Hvem forhandler Dune herhjemme?

Her foreksempel.

http://dune-hd.com/eng/where_to_buy/resellers/?country_id=31

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 08:05
Fremragende, tak!
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 18:27

Et spørgsmål omkring Dune jeg ikke lige har kunnet finde svar på:

Formaterer den harddisken første gang den sættes i, eller bibeholder den indhold/filsystem?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 21:39
Nej.

Den kan fint køre som den er. Du kan vælge FAT med de begrænsninger på filstørrelser det indebærer. NTFS kan også bruges. Den kan dog ikke skrive til NTFS.

Det bedste er at bruge Ext3 eller 4.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 11:06

Så er jeg hoppet på en Dune HD Duo, så er der ikke behov for at hotswappe... Tongue

Iflg MM-Visions Hjemmeside understøtter den read/write fra NTFS, og kunne se på Dune's hjemmeside de har erhvervet en licens hertil...

Uhha det liger en fin maskine!

Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 11:56
Husk at få lagt en moviewall på. Det kunne være Yadis, Zappiti eller MyMovies - hvad der nu end tiltaler dig mest.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 12:17

Klart noget jeg skal ha kikket på, selv om den i første omgang hovedsagligt kommer til at servicere 1.5 TB koncertoptagelser fra de sidste 40 års tv... ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2012 kl. 15:59
Jeg kan kun tale for Yadis, da det er den eneste jeg bruger, og heri kan du godt oprette manuelle optagelser mv., som du lægger covers ind for og tilføjer et baggrundsbillede med beskrivelse.

I stedet for de almindelige filmcovers, så kan du jo prøve at grave nogle billeder eller et CD-cover frem så du stadig får en cover-oversigt. Du skal så blot tildele alle disse optagelser en bestemt kategori, eller gemme dem som serier i stedet, så du kan undgå at have dem på listen når du engang får "rigtige" film i kataloget også.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu