|
Findes der en media player der...... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2012 kl. 08:30 |
...kan følgende: -Håndtere BDrip i ISO format med fuld og flydende menu -Bitstreame alle HD lydformater -Hotswappe 3.5" HDDs ??????? |
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har lige købt en dune hd smart d1 den kan håndtere BDrip iso format med menu, Hd lyd formater tager den også som DTS-HD og Dolbytrue HD.
Det helle streaming jeg fra min NAS. http://dune-hd.com/hd_players/current/133-dune-hd-smart-d1.html |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Og smart-serien kan godt hotswappe hvis tager den med håndtag på fronten. Eller hvis går op i en Max model.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Der lyder rigtigt spændende! Hvem forhandler Dune herhjemme?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Her foreksempel. http://dune-hd.com/eng/where_to_buy/resellers/?country_id=31 |
|
![]() |
|
Fremragende, tak!
|
|
![]() |
|
Et spørgsmål omkring Dune jeg ikke lige har kunnet finde svar på: Formaterer den harddisken første gang den sættes i, eller bibeholder den indhold/filsystem? |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Nej.
Den kan fint køre som den er. Du kan vælge FAT med de begrænsninger på filstørrelser det indebærer. NTFS kan også bruges. Den kan dog ikke skrive til NTFS. Det bedste er at bruge Ext3 eller 4.
|
|
![]() |
|
Så er jeg hoppet på en Dune HD Duo, så er der ikke behov for at hotswappe... Iflg MM-Visions Hjemmeside understøtter den read/write fra NTFS, og kunne se på Dune's hjemmeside de har erhvervet en licens hertil... Uhha det liger en fin maskine! |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Husk at få lagt en moviewall på. Det kunne være Yadis, Zappiti eller MyMovies - hvad der nu end tiltaler dig mest.
|
|
|
|
![]() |
|
Klart noget jeg skal ha kikket på, selv om den i første omgang hovedsagligt kommer til at servicere 1.5 TB koncertoptagelser fra de sidste 40 års tv... ;-) |
|
![]() |
|
Jeg kan kun tale for Yadis, da det er den eneste jeg bruger, og heri kan du godt oprette manuelle optagelser mv., som du lægger covers ind for og tilføjer et baggrundsbillede med beskrivelse.
I stedet for de almindelige filmcovers, så kan du jo prøve at grave nogle billeder eller et CD-cover frem så du stadig får en cover-oversigt. Du skal så blot tildele alle disse optagelser en bestemt kategori, eller gemme dem som serier i stedet, så du kan undgå at have dem på listen når du engang får "rigtige" film i kataloget også. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |