|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har jo selv haft et px80 og nu et pioneer 500. full HD har jo intet med tekster at gør. de står som regel lidt bedre på et lcd. Lcd er jo også bedst til tekst. Men alene betragtningsvinkel og slør, så jeg er stået af på et lcd. Jeg kan bare ikke lide et billede fra et lcd når vi snakker tv og det kommer jeg aldrig til. Et sony led x4500 med local dimming er ikke noget for mig, så jeg kan ikke forstille mig der kommer noget lcd/led som er langt bedre end mit 500M i hvertfald til mit behov. Alle lcd har også dynamsik kontrast og det havde mit px80 også, det har jeg heldigvis ikke mere.
Men hver sin smag. Men prisen på et pioneer er jo også noget højere. Mit pioneer holder sikkert også indtil OLED kommer på markedet. men det jeg skriver hvis jeg skulle vælge mellem et 42 samsung plasma og et samsung edge led. Så havde jeg valgt et edge led. Redigeret af xcardman - 24-Juni-2009 kl. 08:55 |
||
![]() |
||
sliskie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Jeg tænkte på, om nogen har erfaringer med, hvordan Samsung B650 performer i forhold til B855? Prisen er til at have med at gøre!
Redigeret af sliskie - 25-Juni-2009 kl. 14:15 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
prøv og lave en tråd på http://www.flatpanels.dk/. Rasmus har set dem begge. Han laver deres test. |
||
![]() |
||
sliskie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Ham der har anbefalet mig at kigge nærmere på tv'et, men ville gerne høre fra folk, om der var nogen, der evt. ejede sådan et :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK har ikke hørt om endnu herinde som har købt en B650
|
||
![]() |
||
4ever ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Tak for oplysningen om Samsung PS42B5X0. Det lyder spændende med et Full-HD plasma fra Samsung i 42 tommer. |
||
![]() |
||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
|
Jeg købte samsung 42" til 4500kr. hos Fleggaard, og håbede på et OK billede... men jeg blev blæst væk af et fejlfrit billede (dog kun med yousee modul i den. (PS42B450). Lyden er lige akkurat acceptabel (så'n da...næsten), men meget flad... ingen bas... men jeg har læst i en test at lyden på et panasonic 42X10 var miserabel, så den er nok ikke værre i denne samsung. Jeg arbejder hos Elgiganten, og denne skærm er blot en tysk variant af den Elgiganten har. Undertekster fungerer altid også selvom Fleggaards er en tysk model. Man skal dog lige ind i menuen og sætte underteksterne til, for ellers var der ikke undertekster på TV2, men nu virker det. Lige nu ser jeg tennis på tv2sport, og jeg måtte lige kigge i hjørnet for at se om jeg nu også var på HD kanalen, men det var jeg ikke... jeg kan dælme næsten ikke se forskel... 1½ meter fra skærmen. Jeg fatter ikke en meter af hvad fanden samsung har udviklet siden det kan lade sig gøre. Redigeret af clear - 26-Juni-2009 kl. 10:15 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis man bliver blæst væk og arbejder Elgiganten hvor alle deres skærme er indstillet forkert.
PS42B450 man næsten ikke kan se forskel på HD og SD. Enten sammenligner man med nogle rigtig dårlige tv . Eller også også er en PS42B450 det bedste plasma tv man overhovdet kan få i 42 tommer. har ikke set en PS42B450, det lyder bare alt for imponerende på mig. men fint hvis det er et godt tv. Plasma er jo bedst ![]() Redigeret af xcardman - 26-Juni-2009 kl. 11:54 |
||
![]() |
||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
|
I Elgiganten kører man via component kabler og via digital parabol når det er SD kanaler (standard defintion). ... og ja... Billedet på 42b450 med SD kanaler er stort set fejlfrit på 10 cm afstand med yousse cam modul i, så måske det er det bedste 42" TV man kan få... underligt nok til den pris.... selvfølgelig er det ikke som HD på de 10 cm. afstand, da opløsningen jo er lavere, men den fordeler pixelene fejlfrit ud over skærmen. Sort er dog først helt sort når solen er ved at gå ned. Jeg fatter sgu heller ikke en meter af det. Et eller andet må de have udviklet til dette TV. i Elgiganten står billedet dog bestemt ikke fejlfrit, så TV'et har tydeligvis problemer med at køre via component. Så kører I componentstik på den, er dette ikke det rigtige TV til jer. Vi sælger ikke nogen i Elgiganten fordi billedet er grusomt på component... I Fleggaard butikken kører det også via DVB-T istedet for component, så de har nok også opdaget fejlen. På DVB-T stod det okay... som andre gode plasmaer.. men det blæste mig først væk da jeg kom hjem og satte det til med Youse Cam. Redigeret af clear - 26-Juni-2009 kl. 12:22 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |