|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:57 |
|
Findes er et TV grafikkort der kan... HDTV, DVB-T og DVB-C, MPEG-2/MPEG-4, og ikke minst Opskalering 1080P. HDMI ud 1.3 / Og helst med 2 tuner...
|
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Nej, der er som regel ikke tuner i et grafikkort. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|
ikke tuner (viste ikke det kørte sammen) ??? hvad så uden da ? .-)
|
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Det er softwaren i PC-en: Der dekoder mpeg2 og Mpeg4 data, Det du efterlyser kan f.eks. løses med et motherboard med onboard grafik og 2 stk. digitale TV-kort, som forbindes til motherboardet enten via PCI eller f.eks. firewire. HDTV kan modtages med DVB-C TV-kort eller via satellit, et DVB-S2 tv-kort.
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Der fik jeg dig!!! Spøg til side Du kan IKKE se DR for hørehæmmede på DVB-C. De tilbyder ej heller tegnsprogstolkning |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg kan godt se tegnsprogstolkning på Stofa....Ikke at jeg gider, men har da kanalen... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |