recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes LG tv med DVB-C MPEG4 mon??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes LG tv med DVB-C MPEG4 mon??

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Challenger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 19:40

Nogen der kender historien med LH2000?

Ifølge Bilka har den kun DVB-C MPEG2

http://www.bilka.dk/Catalog/LG_32___LCD_TV_32LH2000.aspx?Cat a=bilkadk&PID=01103300010(Purchase_Other_DS)

Det er godt nok billigt!

Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 17:22
Bare vælg sverige som land så køre dvb-c mgeg4 også på lh2000
Til top
jholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Oktober-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

@Chris

Der står desværre "DVB-T MPEG 4 (HD), DVB-C MPEG2" under specifikationer i dit link, når man ser på DVB-C.

---

@jzimmer

De LG plasma-skærme, jeg lige har fundet interessante, har heller ikke haft DVB-C, men har nøjedes med DVB-T MPEG4.

Deres søgefunktion er ikke videre samarbejdsvillig, så jeg har ikke søgt deres tv-portefølje igennem. God fornøjelse eller send LG en mail. De burde vide det.

Mvh. Jørgensen
Til top
jholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Oktober-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 22:29

Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

@Chris

hej

kan se du skriver at du se hd kanaler? har du noget udover fuldpakken da jeg i dag har været ved og indstille et lg magen til og det kan ikke vise hd kanaler dvs den vilgodt vise mtv hd. yousee siger at det er fordi man skal have kort for og se disse kanaler kan det passe

Der står desværre "DVB-T MPEG 4 (HD), DVB-C MPEG2" under specifikationer i dit link, når man ser på DVB-C.

---

@jzimmer

De LG plasma-skærme, jeg lige har fundet interessante, har heller ikke haft DVB-C, men har nøjedes med DVB-T MPEG4.

Deres søgefunktion er ikke videre samarbejdsvillig, så jeg har ikke søgt deres tv-portefølje igennem. God fornøjelse eller send LG en mail. De burde vide det.

Mvh. Jørgensen

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu