|
Findes min ønske bluray-afspiller? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2012 kl. 11:13 |
Kære recordere
Jeg er på udkig efter en bluray-afspiller til mit soveværelse. Jeg vil gerne have en, der er lille - meget lille - i størrelsesordnen som Samsung BD-D7000 eller Panasonic DMP-BBT01, men jeg har et krav om at der skal være mindst en DVB-C tuner indbygget. Jeg har googlet og googlet men uden held, så nu rådspørger jeg her. Er der nogen der kender en afspiller der passer på mine ønsker? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bliver nok svær. Hvis der skal være tuner i, så er der oftest også et CI-slot og måske endda en HDD. Alt sammen tager plads. Den afspiller du henviser til har kun lige plads til en BluRay-afspiller uden tuner-kort, CI-slot og harddisk.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Mjop ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Prøv Samsung BD E6000
|
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Ja, det var også det jeg var bange for. Jeg må nok gå en smule på kompromis med størrelsen, men jeg har ikke plads til en almindelig størrelse desværre. Måske der er nogle derude der er lidt mindre, men stadig med begge dele? BD-E6000 har så vidt jeg kan se ikke TV-Tuner |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |