recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes min ønske bluray-afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes min ønske bluray-afspiller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes min ønske bluray-afspiller?
    Sendt: 24-August-2012 kl. 11:13
Kære recordere

Jeg er på udkig efter en bluray-afspiller til mit soveværelse.

Jeg vil gerne have en, der er lille - meget lille - i størrelsesordnen som Samsung BD-D7000 eller Panasonic DMP-BBT01, men jeg har et krav om at der skal være mindst en DVB-C tuner indbygget.

Jeg har googlet og googlet men uden held, så nu rådspørger jeg her. Er der nogen der kender en afspiller der passer på mine ønsker?

På forhånd tak.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 11:24
Den bliver nok svær. Hvis der skal være tuner i, så er der oftest også et CI-slot og måske endda en HDD. Alt sammen tager plads. Den afspiller du henviser til har kun lige plads til en BluRay-afspiller uden tuner-kort, CI-slot og harddisk.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Mjop Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2008
Sted: Denmark
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mjop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 11:42
Prøv Samsung BD E6000
Til top
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Den bliver nok svær. Hvis der skal være tuner i, så er der oftest også et CI-slot og måske endda en HDD. Alt sammen tager plads. Den afspiller du henviser til har kun lige plads til en BluRay-afspiller uden tuner-kort, CI-slot og harddisk.

Ja, det var også det jeg var bange for. Jeg må nok gå en smule på kompromis med størrelsen, men jeg har ikke plads til en almindelig størrelse desværre. Måske der er nogle derude der er lidt mindre, men stadig med begge dele?

BD-E6000 har så vidt jeg kan se ikke TV-Tuner
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu