recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finlux - PVR funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Finlux - PVR funktion

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShelbyPoker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Finlux - PVR funktion
    Sendt: 24-April-2013 kl. 09:05
Hej

Har netop indkøbt et Finlux 42FLHTR982LU (42 LED, Full HD) - til de 3.000,- er det et ganske fint soveværelses-TV

MEN - den indbyggede PVR-funktion kan IKKE klare at optage 2 programmer lige efter hinanden - så brokker den sig over at der skal være 15 sekunder imellem programmerne - men det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved, da det programmeres via EPG ?!

Hvordan kan de finde på at lave sådan en BUG ??!!

Nå, jeg giver lige deres support en chance i dag - og ellers er vores datter nok glad for at få skiftet hendes 22" CRT ud Smile

Nogen som kan anbefale et TV med god - og fungerende - PVR funktion ?

Mvh.
Brian S Jensen

Redigeret af ShelbyPoker - 24-April-2013 kl. 09:05
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af ShelbyPoker ShelbyPoker skrev:

Hej

Har netop indkøbt et Finlux 42FLHTR982LU (42 LED, Full HD) - til de 3.000,- er det et ganske fint soveværelses-TV

MEN - den indbyggede PVR-funktion kan IKKE klare at optage 2 programmer lige efter hinanden - så brokker den sig over at der skal være 15 sekunder imellem programmerne - men det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved, da det programmeres via EPG ?!

Hvordan kan de finde på at lave sådan en BUG ??!!

Nå, jeg giver lige deres support en chance i dag - og ellers er vores datter nok glad for at få skiftet hendes 22" CRT ud Smile

Nogen som kan anbefale et TV med god - og fungerende - PVR funktion ?

Mvh.
Brian S Jensen

Finlux lyder besnærende....
Tyrkiske tv-fabrikker har vel også lov til at fejle ?
Men hvad kan man egentlig forvente af en skærm til 3 K ?
E.L.
Til top
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ShelbyPoker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Finlux lyder besnærende....
Tyrkiske tv-fabrikker har vel også lov til at fejle ?
Men hvad kan man egentlig forvente af en skærm til 3 K ?

Hej

Naturligvis har de lov at fejle - og dog.... Wink

Det her er bare en dum fejl - det er jo ikke fordi at der er sparet på komponenter eller lign. - det havde kostet det samme at skrive softwaren rigtig. Som jeg ser det, så er det udelukkende fordi de ikke lige har taget højde for "problemstillingen"

Og jeg vil næsten garantere at det er samme PVR-software der benyttes i de dyrere modeller....

Mvh.
Brian S Jensen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu