|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t0PD0g ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 19:16 |
Hejsa Jeg har gennem længere tid brugt mit TechnoTrend c-1500 sammen med xp mce. Nu er jeg så skiftet til vista x64 for et par måneder siden. Jeg sidder nu og prøver at få mit tv-kort til at virke igen. Da jeg ikke umidelbart kunne få kortet til at virke under mediacenter har jeg installeret dvbviewer, som mange her inde anbefaler. Når jeg prøver at scanne efter kanaler på de frekvenser som finder her: http://www.suodenjoki.dk/yousee_dvbc_channels.htm (6875, q64) er der fint med signal, men der bliver ikke fundet nogle kanaler. Er det nogle som har en ide om hvad problemet kan være? Mvh Olav |
|
![]() |
|
t0PD0g ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Måske har jeg været lidt for hurtig.. ..signalet ser fint ud ved scan af en enkelt frekvens, men når jeg søger gennem en range forsvinder det efter den første frekvens er blevet scannet..
|
|
![]() |
|
![]() |
Så lykkedes det sandligt at løse problemet - vista sp1 hed løsningen :) Dog er mit problem nu at jeg ikke kan se de krypterede kanaler.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |