|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 03-Februar-2010 kl. 18:29 |
|
Hej.
Jeg kan ikke finde "FireDTV C/Cl" nogen steder. Så hvis der er nogen der har den til salg, må personen meget gerne sende en PM.
Men hvis det ikke er muligt søger jeg et alternativ. Det skal kunne:
Bruges i windows media center (da det er den software jeg ønsker at bruge)
Vise digitalt DVB-C TV.
Have Mpeg4 & Mpeg2
Og da jeg har Stofa, vil jeg også gerne være sikker på det virker hos Stofa.
Må gerne være til at betale :)
Håber i kan hjælpe :)
PS. Jeg har ladet mig fortælle at widows vista media center kun kan vise Mpeg2 & at windows 7 media center kan vise både Mpeg2 & mpeg4, er det rigtigt? :)
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
|
Så må det være Terratec H7 du leder efter.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
teknisk set burde det også virke med de hersens anysee bokse som blandt andet kan købes hos linuxshoppen.dk (og er vist også en del billigere end h7 - selvom jeg selv har en h7 og er særdeles glad for min)
|
||
![]() |
||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Den der anysee, kan den tilsluttes mediecenter, så jeg kan se de kanaler på mit mediecenter som kræver kort?
|
||
![]() |
||
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Allesammen - tak for svarene, jeg vil kigge på dem, men jeg skal lige vide om i er sikre på
at det virker i Windows media cener, for jeg har læst at Windows media center ikke kan klare dvb-c?? Er det rigtigt, eller er det mig der er helt galt på den? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sikker på at den opfylder kravene, vigtigt Mpeg4, dvb-c, og fuldt ud windows media center understøttelse?
|
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Du kan godt rende ind i problemer med dvb-c signalet, i 7mc.
Jeg har YouSee og har et Hauppauge wintv hvr-930c. Uden software fra 3.-part, kunne den ikke finde nogen kanaler. Men med programmet DvbLink TVSource, kører det fint og kan modtage alle kanalerne. Men det kræver lidt tålmodighed at få det til at spille.
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay så det du siger er, at ved hjælp af dette program kan jeg bruge hvilken som helst dvb-c tuner i Windows Media Center 7/vista? Og lige en anden ting, jeg har ladet mig fortælle at der er problemer med undertekster i windows media center digitalt tv. Når jeg har stofa hvilken tuner får så det til at fungere?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
nogen der kan give mig svar på ovenstående? ^^ |
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Dvblink tvsource understøtter mange tv-tunere, men ved ikke om de understøtter hvilken som helst.
Nedenfor har jeg sakset fra deres hjemmeside: Supported hardware:
Redigeret af zaboom - 11-Februar-2010 kl. 07:39 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay kan du give mig svar på om Terratec H5 er understøttet i DVBlink TVSource, og ligeledes om Elgato Hybrid er understøttet?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Prøv dig frem. På det link der er i mit tidligere svar kan du teste uden at installere, det gjorde jeg selv, for at være sikker. Er også her.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |