|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|||
Har lige svaret på dit spørgsmål i den anden tråd. Hvis du spørger om der er en løsning på Hakken på de førnævnte kanaler i MediaPortal så er svaret nej - for der er ikke noget problem ![]() De pågældende kanaler (og alle andre) virker uden problemer i MP. |
||||
![]() |
||||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|||
Jeg følger spæmdt denne tråd, da jeg også har problemer med den føromtalte hakken i flere af de samme kanaler. Der bliver nævnt FireDTV, men gælder overnstående WIN7 Build 7048/7057 mon også for FloppyDTV ? Jeg har en WIN7 Beta Build 7057 liggende med key der kan aktiveres (vist nok til 6 mdr. brug), og det kunne da tænkes at den skulle på mit Media Center i stedet for bare at bruge den på min alm. computer til test. |
||||
![]() |
||||
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|||
Undskyld hvis jeg hijacker tråden. Det kunne evt. være der skulle oprettes en ny Windows 7 build 7048/7057 tråd :-) Er problemerne med undertekster på DR1, DR2 og TV2 også forsvundet i de nyere builds? Jeg tænker på, at ca. en fjerdedel af underteksterne mangler i TV-Pack + FireDTV + YouSee... |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |