recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Firedtv  - billede hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFiredtv - billede hakker

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2009 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af misterburns misterburns skrev:

Ok, tak for svar.

Prøv at se mit indlæg og spørgsmål her:
TID=57496&PN=1">
http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57496&P
N=1

Er der en løsning i MediaPortal på dette?

Har lige svaret på dit spørgsmål i den anden tråd.
Hvis du spørger om der er en løsning på Hakken på de
førnævnte kanaler i MediaPortal så er svaret nej - for
der er ikke noget problem .
De pågældende kanaler (og alle andre) virker uden
problemer i MP.
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Point: 683
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Hvis den generelle mening er at problemer med pixelering opstår som følge af TVpack eller Windows7(Som kun kan bruge native decodere) er det vel ude i hampen at konkludere at et directshow baseret filter kan løse VMC's og W7's problemer med HD eller andet når Directshow ikke anvendes direkte af Windows 7 eller VMC med TVpack, er det ikke det?

Selv er jeg af den opfattelse at visse kanaler ligger i yderområdet af hvad en tuners modulering kan håndtere. Antennesignals bestykning er derfor afgørende...Jeg ser problemer på Zulu af og til(på stofa, Zulu ved jeg  ligger yderligt...).....Men det er kun hvis jeg kobler min returvejsforstærker fra... Der er self forskel på alm BDA'ere og BDA Emu'ere men så er det vel ikke MS's problem, er det det?

Hvis det passer at Win 7, 7048 og frem ikke har problemet med pixelering og hak på 3+ og lign, så har microsoft jo løst problemet, tvivler dog på det kommer ud til vista..

Ja det er rigtigt. Men det nytter jo ikke at konkludere at problemet er løst ift W7 MCE, hvis man baserer konklusionen på hvad man kan se i DVBviewer/Firedtvviewer. Det har intet med hinanden at gøre for så vidt.

Pixeleringer på tv3+ , BBC E, og Sverige 2, er forsvundet som nævnt ,når jeg bruger Windows 7 build 7048/7057, og det er i Windows Media Center-(FireDTV/Smit Cam/ YouSee)
Ovenstående forbedringer er i forhold til hvis jeg bruger Windows Vista med tv-pack  og Windows Media Center.

Jeg følger spæmdt denne tråd, da jeg også har problemer med den føromtalte hakken i flere af de samme kanaler.

Der bliver nævnt FireDTV, men gælder overnstående WIN7 Build 7048/7057 mon også for FloppyDTV ?

Jeg har en WIN7 Beta Build 7057 liggende med key der kan aktiveres (vist nok til 6 mdr. brug), og det kunne da tænkes at den skulle på mit Media Center i stedet for bare at bruge den på min alm. computer til test.

Til top
LarsenLP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Hvis den generelle mening er at problemer med pixelering opstår som følge af TVpack eller Windows7(Som kun kan bruge native decodere) er det vel ude i hampen at konkludere at et directshow baseret filter kan løse VMC's og W7's problemer med HD eller andet når Directshow ikke anvendes direkte af Windows 7 eller VMC med TVpack, er det ikke det?

Selv er jeg af den opfattelse at visse kanaler ligger i yderområdet af hvad en tuners modulering kan håndtere. Antennesignals bestykning er derfor afgørende...Jeg ser problemer på Zulu af og til(på stofa, Zulu ved jeg  ligger yderligt...).....Men det er kun hvis jeg kobler min returvejsforstærker fra... Der er self forskel på alm BDA'ere og BDA Emu'ere men så er det vel ikke MS's problem, er det det?

Hvis det passer at Win 7, 7048 og frem ikke har problemet med pixelering og hak på 3+ og lign, så har microsoft jo løst problemet, tvivler dog på det kommer ud til vista..

Ja det er rigtigt. Men det nytter jo ikke at konkludere at problemet er løst ift W7 MCE, hvis man baserer konklusionen på hvad man kan se i DVBviewer/Firedtvviewer. Det har intet med hinanden at gøre for så vidt.

Pixeleringer på tv3+ , BBC E, og Sverige 2, er forsvundet som nævnt ,når jeg bruger Windows 7 build 7048/7057, og det er i Windows Media Center-(FireDTV/Smit Cam/ YouSee)
Ovenstående forbedringer er i forhold til hvis jeg bruger Windows Vista med tv-pack  og Windows Media Center.

Undskyld hvis jeg hijacker tråden. Det kunne evt. være der skulle oprettes en ny Windows 7 build 7048/7057 tråd :-)

Er problemerne med undertekster på DR1, DR2 og TV2 også forsvundet i de nyere builds? Jeg tænker på, at ca. en fjerdedel af underteksterne mangler i TV-Pack + FireDTV + YouSee...

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu