mhylle skrev:
Jeg har det samme problem som tma_it.
Det burde ikke være signalet den er gal med, da det virker fint med TDC's box.
Selv den medfølgende viewer fra digital everywhere finder ikke nogle kanaler.
Mediacenter finder kortet fint som et dvb-t cable digital tuner kort, så det ser ud som om kortet er fint nok installeret.
Men det er ikke til at finde nogle kanaler, og kortet lyser rødt.
Hvis der er nogen der har nogle forslag til hvad der kan gøres ville jeg være meget taknemmelig :)
|
Der er nu stor glæde i mit hjem. Det er nemlig lykkedes mig at få det til at virke.
Så hvis der er andre der har problemet vil jeg lige beskrive hvad jeg har gjort for at få det til at virke:
1. Først og fremmest lavede jeg en hel ny installation af vista 64.
2. Opdater, opdater, opdater. Alle patches, derefter SP1 (havde et problem med download af SP1, så den kom først på senere selv om det er spild af tid at tage de andre patches først :) )
3. Installer firedtv drivers
4. installer digital everywhere's viewer
5. læs TDC transponder coder ind i registry. På min pc virkede importer programmet ikke, så jeg var manuelt inde at klikke på .reg filen
6. søg efter programmer i digital everywhere's viewer. Husk at den skal være sat til terestrial og ikke cable.
7. installer Windows Media Center TV Pack 2008
8. installer playready pc runtime
9. installer de 2 patches fra ms
10. installer mce plugin fra digital everywhere.
11. start media center
12. Profit :)
Jeg skal ikke kunne sige om det er nødvendigt at installere digital everywhere's viewer og scanne der først, men mens jeg søgte efter løsninger faldt jeg over en der havde haft et problem med at media center kun fandt kanalerne hvis de var fundet i DE's viewer først. Så jeg tog det skridt for at være på den sikre side.
Mit bud er at det naturligvis er geninstallationen af windows der har gjort forskellen.