|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 14:51 |
Jeg har nogle problemer med firedtv viewer. Jeg har ffdshow installeret men ved ikke om man skal bruge det for at se tv? Jeg har prøvet både at sige den skal bruge ffdshow og ikke bruge ffdshow. Men jeg får bare sort skærm Her er mine indstillinger ------------------------------------------------------------ ------------------- FireDTV / FloppyDTV devices: Status for device 1 Frontend Status: CAM Module: Viaccess Windows System Information: OS Version: OHCI Controller: Windows Hotfixes: FireDTV Tools: Remote Control
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal bruge en Mpeg2 decoder for at kunne se TV. FFdshow kan håndtere MPEG2, men er ikke den bedste til det. (Under codecs i Video Decoder configuration, vælges Libmpeg2) Er DISABLED default
![]() Den bedste gratis løsning er dog at hente Dcaler MPEG2 decoder og anvende denne. http://www.free-codecs.com/dscaler_mpeg_filters_download.htm Nu ved jeg ikke hvilken frontend du bruger, men du skal bruge decoder MS checkup utillity til at skifte decoder på MCE fx. (Du kan også ændre decodereres CLSID i registry hvis du ved hvad du har med at gøre.) HKLM/software/microsoft/windows/currentversion/mediacenter/v ideosettings I andre frontends kan du som regel vælge din decoder i en menu. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg bruger FireDTV til at se TV. Skal den også registreres der?
|
|
![]() |
|
![]() |
Yes lige præcis. Nu kører den. Takker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |