|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() Sendt: 18-Marts-2009 kl. 14:09 |
|
Hej folkens, Jeg har lige købt et Firedtv kort (har tidligere brugt Technotrend c-1501 og MP) og vil forsøge mig med VMC og tv-pack 2008! I den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål som Patriarken og evt. andre forhåbentlig kan svare på. Som nævnt for jeg mit digitale signal Glentevejens Antennelag i Odense, som sender ukrypteret. 1. Er denne guide stadig gældende? http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48562& KW=DVB%2DC+Vista+Guide 2. Jeg behøver vel ikke CAMs el. lignende? 3. VMC kender nok ikke Glentevejen!?! hvordan fortæller man den hvordan kanalerne ligger? er det nok at skrive 0000 i postnr. og søge manuelt? 4. Er der overhovedet nogle herinde som har VMC kørende med Glentevejens signal? Mvh Kim S. |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Bump - slet ingen der kører med FireDTV på Glentevejen?
(eller i øvrigt kan bidrage med noget). ![]() |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
1. ja ca, men glem det der står med Firedtv/dvbviewe. Ved endt installation driverinstallation vælg fullscan på 6875.
2. Nej ikke hvis det er ukrypteret. 3. Digitalt søger man manuelt og skriver 0000, ligegyldigt hvilken udbyder man har. Dvs du kan godt skrive dit post nummer men det gør ikke nogen forskel. 4. Jeg har ikke kendskab til nogen... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Jeg har Glentevejen og TVPACK. Måden jeg kommer omkring løsningen på er, ved at redigere i TDC's transponderliste fra FireDTV og tilføje de kanaler (QAM, Symbolrate), der mangler. Når jeg så opdaterer transponderlisten via FireDTV transponder updater, så finder jeg alle kanalerne. |
||
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
||
![]() |
||
![]() |
|
...og et tillægsspørgmål virker HD kanalerne perfekt hos dig? |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Her: http://www.digital-everywhere.com/en/alcms/index.php?sid=122 0202904 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Hvad med MediaPortal? virker det også her? eller skal/kan man installere BDA driver samtidig med VMC driverne? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |