|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
Er der noget med at hvis firedtv servicen kører, så kan man ikke også køre commoninterface.exe samtidig, med at vista forsøger at afkode signaler. Det er vist enten eller, så vidt jeg husker.. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Det kan jeg bekræfte. Har fornyligt modtaget et nyt kort fra CD. Det kørte efter 30 sek. |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Det er ikke den seneste driver, 5.3.N er den nyeste |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
tfunder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
...og når du skrive sån' går jeg ud fra det kører endnu? ![]() PS: Jeg prøver lige med beta driveren - tak for link |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så Canal+ HD film så sent som i går aftes, så ja det kører stadig |
||
||
![]() |
||
tfunder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Nå...hmpf! (misundelig
![]() Hvilket CAM bruger du? (Mærke / version) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Han bruger disse ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Patriarken - 23-April-2009 kl. 17:09 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
He He Han ved det, fordi jeg har fået dem af ham, og det var jeg sgu glad for Jeg bruger dem begge, men du kan godt låne den ene til test, så send mig en PM med adresse, så sender jeg den til dig |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Super tilbud!
![]() .....du har post ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
En lille update:
Efter MCenterFreak meget venligt (!) at havde lånt mig sit Dual CA cam testede jeg igen - samme resultat - jeg konkluderede at det var et Vista proble og nukede installationen ![]() Men jeg bemærkede dog, at med Dual cam'en kørte commoninterface.exe "bedre" (svært at beskrive men I kender godt den der fornemmelse af at tingene bare virker). Den disconnectede slet ikke så ofte som mit gamle conax og kommunikationen kørte hurtigere til kortet. Så nyt cam er bestilt. Er nu oppe igen (Drive Image ![]() I'll be back |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |