|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fcdong ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Jeg har alle kanalerne i programguiden, men mangler EPG data på rigtig mange af mine kanaler. Da jeg kørte med analog tvkort før, havde jeg generelt ePG data på alle mine kanaler. |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
OK. Det lyder godt nok mærkeligt hvis du har været inde og parre kanalerne med EPG. Ikke for at lyde dum, men du har vel forsøgt at trykke på opdater programoversigter? |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
fcdong ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Griner ja det har jeg prøvet. Men jeg tænkte lidt på, at MCE måske bliver forvirret når jeg lader systemet gøre det af sig selv....det er jo et dvb-c kort, og Vista tror jo at det er et dvb-t kort......hvis jeg nu parre mine kanaler med epg manuelt, så vil systemet ikke blive forvirret over det med mit tvkort.
|
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg ved ikke helt hvad du mener med at parre dem manuelt hvis det ikke er det jeg foreslog i første omgang. Hvis du ikke har været inde i en menu der hedder noget ala "konfigurer programliste" (svarende til den der er valgt på engelsk MCE her ), så var det det jeg hentydede til tidligere og det er det du skal prøve. |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg mener manuelt, er at man når man konfigurer ens tvkanaler, spørb MCE om man vil bruge program guiden, og om man vil have MCE tli automatisk at sætte den op for en. Jeg har forsøgt at parre program guiden lige som det billede du har lagt ind på siden, men det hjælper ikke noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |