|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 09-April-2008 kl. 18:52 |
I følge www.highdefdigest.com og www.blu-ray.com Har fox planer om at udgive Firefly. Der er dog ingen dato eller tech spec endnu men man regner med serien bliver i AVC MPEG 4 med DTS-HD Ma lydspor.. Redigeret af Aqaitas - 09-April-2008 kl. 18:52 |
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Jeg er helt sikkert med på den
![]() |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Godt nyt for alle browncoats. Og det bliver min første tv-serie på bd.
Redigeret af Stampe - 14-April-2008 kl. 21:18 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Nice
![]() |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
En ting der irretere mig er at man hverken i filmen eller serien får at vide hvad Book Shepards historie er. Jeg har lidt en terori om at han har været agent for The Alliance, hvad tror i?
|
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Er det ikke noget med, at man får den historie i den tegneserie der blev lavet? Men ellers mener jeg da, at det er ret tydeligt han har været bøh-mand for Alliancen, eller noget i den retning.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved du hvor man kan få fat i den tegneserie henne?? |
|
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Prøv at google Those Left Behind. Amazon og eBay plejer at have den. Den binder serien sammen med filmen. Desuden er der begyndt at komme Better Days her i 2008
|
|
![]() |
|
![]() |
Mega cool, mange tak for hintet, det vil jeg straks undersøge..
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er der gode nyheder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |