|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 11:54 |
jeg søger efter en af de bedste serier 'ever', men kan ikke finde den på bluray m/dk tekst, jeg har søgt lidt rundt og kan kun komme frem til at moviezoo, har den til overvågning !!! kan jeg jo ikke bruge til meget.. er her en der kan hjælpe men hvor jeg evt. kan finde denne på bluray
Måske er der en som der ved hvornår den kommer til DK..
Commander Redigeret af Commander - 15-Januar-2009 kl. 11:54 |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Den er desværre ikke planlagt endnu herhjemme. Overvågning er simpelthen bare for at hive flere kunder til. Der kan sagtens gå et år før den kommer. Tror dog nu at den kommer i år
|
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
jaa.. og så får du den til en rigtig god pris ikke Steffen.. lol |
|
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Er ikke fordi jeg er imod Overvågning, mange tror bare det betyder at de har fået at vide den kommer snart. Så er blot for at informere at det er noget de selv opretter uden noget kendskab. Synes selve ideen med overvågning er en glimrende ide. Til det andet: altid ;) Redigeret af moweesteffen - 15-Januar-2009 kl. 12:20 |
|
![]() |
|
![]() |
he he tænkte jeg nok.. håber det bliver i år..
|
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ja der er mange titler der står som "Overvågning", men det betyder ikke at de udkomme på Blu-ray (ikke lige med det samme), og så pludlig står de som "Udgået"
![]() Denne title på DVD, har hvis aldrig kunne fås med dansk undertekster, den udgave der udkom i UK, havde ikke danske undertekster ![]() Redigeret af Startrek - 15-Januar-2009 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det er korrekt. Den har kun været sendt i TV med danske undertekster, og svjh kun i 4:3. Redigeret af fast2night - 15-Januar-2009 kl. 21:22 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |