|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() Sendt: 17-Juni-2008 kl. 06:56 |
Vær med til at slå download-rekord. Download Firefox 3 senere idag...
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Udover annonceringen i en mail til os "pledges", synes jeg dog det er lidt sparsomt med hvad tid de forventer at starte...
Se evt. mere om Firefox Download Day her. /Lars |
|
![]() |
|
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Mere info vedr. release tidspunkt her.
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Min <mS fiberforbindelse er lige pludselig forvandlet til en time out når jeg prøver Mozilla.com. ![]() |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
jeg kan ik finde den nogen steder...
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Tja - firefox + 20mb forbindelse + forsøg på komme ind på http://getfirefox.com/:
"Forbindelsen blev nulstillet Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst. * Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Forsøg igen om et øjeblik. * Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse. * Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet." Jeg gætter på "travlt optaget" ![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
vil have DK udgaven..
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Den kan hentes her: http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.0&os=win& amp;lang=da
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Jeg må da have misforstået noget - jeg troede at det var den endelige udgave af Firefox 3 der skulle være klar.... På det link som Mozilla har udsendt idag - som den officielle annoncering af begivenheden, beskrives at version 3 kan hentes, men fra det angivne link fremkommer version 2....!!?!
Det link flere har skrevet her i tråden, går til release candidate 3 af Firefox v3 - men den har jo været tilgængelig i noget tid...!!?! /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
min er en version 3.0 står der.. ik noget med andet
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |