recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Firefox 3: Vær med i rekordforsøg idag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFirefox 3: Vær med i rekordforsøg idag

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 20:46
Har lige installeret Firefox 3. Og jeg kan virkelig mærke forbedret performance sammenlignet med 2.0.?
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 20:46

Oprindeligt skrevet af nybym nybym skrev:

min er en version 3.0 står der.. ik noget med andet

Tjaee... det er lidt svært at gennemskue. Fra "Firstrun" siden angives Release Candidate 3. Men nu fandt jeg "Release Notes" som henviser til v3 download (og som er opdateret i dag) - og den version er identisk til de tidligere angivne links i denne tråd....

Mozilla har vist ikke været helt klar med at opdatere alt til Download Day i dag - men jeg antager at det er final release af Firefox 3 jeg har nu - indtil det modsatte er bevist

Mens jeg har skrevet dette har Mozilla opdateret "Firstrun" siden til ikke at nævne Release Candidate 3 og samtidig er Download Day siden igen utilgængelig.... Lad os håbe browseren er mere stabil

/Lars

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af mortenf mortenf skrev:

Har lige installeret Firefox 3. Og jeg kan virkelig mærke forbedret performance sammenlignet med 2.0.?

Det kan der helt klart ikke være tvivl om.
Mvh Hans
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu