|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mortenf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2005 Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Har lige installeret Firefox 3. Og jeg kan virkelig mærke forbedret performance sammenlignet med 2.0.?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Tjaee... det er lidt svært at gennemskue. Fra "Firstrun" siden angives Release Candidate 3. Men nu fandt jeg "Release Notes" som henviser til v3 download (og som er opdateret i dag) - og den version er identisk til de tidligere angivne links i denne tråd.... Mozilla har vist ikke været helt klar med at opdatere alt til Download Day i dag - men jeg antager at det er final release af Firefox 3 jeg har nu - indtil det modsatte er bevist Mens jeg har skrevet dette har Mozilla opdateret "Firstrun" siden til ikke at nævne Release Candidate 3 og samtidig er Download Day siden igen utilgængelig.... Lad os håbe browseren er mere stabil /Lars |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det kan der helt klart ikke være tvivl om. ![]() |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |