recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Firma? JVC agentur.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Firma? JVC agentur.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Firma? JVC agentur.
    Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:06
Hej

Jeg købte en JVC X9'er hos en JVC forhandler på Nørrebro i 2011. Den har problemer med et board, som omtales af mange på AVCForum og nu forsøger jeg at finde frem til forhandleren for at få projektoren repareret.

Nogen som kan huske navnet, eller ved, hvor man kan få repareret den?
Til top
Nicolait Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Januar-2016
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolait Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:15
Nu kender jeg desværre ikke stedet, men måske kunne det hjælpe, hvis du kunne indskrænke Nørrebro lidt. Kan du huske om det er i nærheden af runddelen eller stationen. Det kan være det gør det nemmere at få det til at ringe en klokke hos folk.

Men ihvertfald held og lykke.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 12:16
Så vidt jeg ved er det http://www.imagosonas.dk som er dansk importør. Så prøv at tage fat i dem
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 09:22
Jeg mener det var tæt på Dagmarsgade Confused
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 09:22
Og tak, jeg prøver Imagosonas Smile
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 09:41
Ring til Kenneth fra KT og hør hvad du gør på 33311440
SVP03
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 11:28
ImagoSonas har ikke JVC længere, jeg har selv arbejdet der..! Hvem der har agenturet nu ved jeg faktisk ikke..
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 14:12
Jeg har haft fat i Imagosonas, som henviste til JVC, som igen har henvist til Nordic Broadcast Service som deres servicepartner for reparationer. Så nu tror jeg, at jeg er i mål :)

Mange tak alle Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu