|
Firmware opdatering til Qnap TS-239 Pro II |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2014 kl. 15:25 |
Nogen der ved om jeg uden problemer kan opdaterer min nas uden at skulle tage backup af 4 TB.
Der er 2 hdd af 2 TB som jeg ikke lige har løst til at backup først. Det må være muligt at opdaterer med ny firmware uden at skulle det. |
|
mvh
kimila |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har opdateret min QNAP mange gange, og har ikke mistet noget. Men jeg HAR backup.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Har også opdateret min QNAP 20-30 gange i alle de år jeg har haft den og ikke mistet noget.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Jeg opdaterede jævnligt da jeg havde en Qnap mage til din, helt uden problemer
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Firmware opdateringer kan altid laves uden at man skal lave hele systemet om. - Det er selvfølgelig først hvis det går galt at man kan få problemer.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7231 |
Har 2 stk qnap Nas som opdateres hver gang der kommer nyt uden problemer
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Du har vel alligevel ikke noget vigtigt på data på de 4 TB, siden du ikke har valgt at spejle diskene og ikke tager backup? Jeg ville ikke være bange for at opdatere firmware, men derimod være bange for at én af diskene skulle stå af.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Det er nu blevet udført uden problemer.
Rigtige mænd tager ikke back up. Opsætte 2 hdd til raid syntes jeg ikke kan svarer sig, hvis det var en med 4 hdd vil jeg da gøre det. Tak for hjælpen. Redigeret af kimila - 11-Maj-2014 kl. 14:13 |
|
mvh
kimila |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |