|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() Sendt: 29-Juli-2008 kl. 11:41 |
Hej. Jeg har for nylig købt LG's kombi-afspiller, og som ventet er det jo noget gammelt firmware fra Methusalem's tid, der sidder i maskinen. Det gør desværre, at afspilleren har vanskeligheder med at afvikle visse BD-titler fra FOX og MGM. Så jeg søger lidt hjælp. Er der én eller anden behjertet sjæl, der har en PC med f.eks. Windows XP, som vil downloade firmwaren herfra: http://nordic.lge.com/dk/index.do - udpakke ISO-filen og brænde den over på en DVD for mig? (Det skal være en DVD, da LG BH100 ikke understøtter CD-afspilning) Så giver jeg 100 kr. for ulejligheden. Venlig hilsen Redigeret af musicus - 29-Juli-2008 kl. 12:03 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Har sendt dig en PM.
|
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |