|
Firmware til BlueTinum DCT110 |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er sendt. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
chc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2014 Sted: Spjald DK Status: Offline Point: 1 |
|
Hej Flemming
Vil du også sende den til mig? email: claus6971@gmail.com Tak og godt nytår mvh Claus
|
||
mvh chc
|
||
![]() |
||
F_Ravn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Hej Flemming
Du er åbenbart den eneste der ligger inde med den seneste version af firmware til bluetinum dct110. Vil du også venligst sende den til mig flemming(a)ravn.biz mvh. Flemming R. Hvis du er interesseret ligger jeg gerne den på et website med omtale kredits til dig. Så er du fri for at sende til os alle der savner denne firmware.
|
||
![]() |
||
Fnal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
|
Hej. Flemming.
Er der mulighed for at du evt. også kunne sende den til mig. Har lige anskaffet mig en dct110 og den vil ikke helt som jeg vil. Håber på at ny firmware evt. kunne afhjælpe problemet. min E-Mail er rallan@jubii.dk På forhånd tak. Mvh. Allan Rasmussen.
|
||
![]() |
||
F_Ravn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Hej Allan
Den er på vej til dig.... Denne version virker ganske fint med mit YouSee signal. Har nu opdateret 2 stk. DCT110 med denne version uden
problemer. God fornøjelse Mvh. |
||
![]() |
||
Kschjo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2015 Sted: Sk Status: Offline Point: 1 |
|
Hej Flemming.
Er det muligt at du kan sende firmware til mig også. Jeg har ledt og ledt efter en nyere firmware på nettet, men du er vist den eneste som har den nyeste version. Den version jeg har nu er 1.01.01 Min mail er flvsbt(a)gmail.com Mvh Kasper |
||
![]() |
||
|
Hej Kasper Den er sendt nu.... Du vil se den helt store forskel når du opgradere fra
version 1.01.01 Mvh. Flemming R |
||
![]() |
||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Hej flemming.
Jeg må også melde mig til koret, der godt kunne tænke sig ny firmware. Min mail er coot(a)coot.dk På forhånd tak :-) |
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
|
Hej Brian Så er den på vej til dig... Denne version virker ganske fint med mit YouSee signal. Der er efter hånden en del der bruger den – tilsyneladende uden problemer
God fornøjelse Flemming R |
||
![]() |
||
KA_Fischer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2015 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 3 |
|
Hej Flemming,
må jeg også bede om at få denne SW tilsendt ?. Min boks er godt nok en Abeo, men så vidt jeg kan se er den identisk med BlueTinum. Min nuværende SW er V.1.03.14, og den stinker med YouSee efter at de har fjernet netværksID 150. Har du evt. også en beskrivelse af hvordan man opgraderer, Det er vel noget med at lægge den nye SW på en USB stick, eller hvad ? Min email adresse er per2654(snabel-a)gmail.com På forhånd tak M.v.h. Per Fischer |
||
![]() |
||
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
|
Abeo og BlueTinum er IKKE identiske og du kan ikke anvende firmwaren til BlueTinum til Abeo-boksen. BlueTinum er derimod identisk med Clint og Ennovia.
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
|
Vil den ikke blive lagt ud?.
Ellers vil jeg da gerne have den på pippermail(snabel-a)yahoo.com |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |