|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() Sendt: 16-November-2007 kl. 14:43 |
Hejsa! Hvis der er andre der syns at det er umuligt, eller tæt på, at få sin afspiller på nettet, er her et link til ISO download fra nettet.. (lige til at smide over på en cd-r) http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/DynamicStatic/HD% 20DVD%20Firmware?OpenDocument Mvh Peter Redigeret af Pede8000 - 16-November-2007 kl. 14:43 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Aahhh...det kan nu lade sig gøre- men det tager noget tid og nogle forsøg. Men har man først været på nettet én gang, så er et det super nemt de efterfølgende gange |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Hej, jeg har downloaded filen og udpakket den så jeg har ISOen liggende, derefter har jeg brændt ISOen over på en CD-R med et lille program der hedder BurnCDCC hentet herfra http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html Desværre vil min HD DVD afspiller ikke kendes ved skiven, den skriver blot NO DISC. Er der nogen der kender en klokkeklar metode.?? |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Har selv haft problemer, så jeg har installeret IsoRecorder, som er et lillebitte program til at brænde ISO filer til CD. Det installeres på 2 sekunder og derefter højreklikker man på en ISO film og vælger "Copy image to CD". Derefter skal man blot vælge CD drevet og sætte hastigheden på brændingen ned til 1 eller 2, så burde det fungere uden problemer. |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Bruce, du er en ven i nøden!!! Det virker!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil da lige tilføje at hvis der er nogen der ikke kan få det til at virke, kan de evt sende mig en PM og så kan de få min CD-R Mvh Peter |
|
|
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Nogen der ved hvor jeg kan hente firmware update 2.7 til HD-E1 som iso.. Har prøvet at hente den der linkes til men den vil ikke udpakkes da den er skadet.. og nu virker linket desuden heller ikke |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Du overfører bare lidt penge til min konto!. Så jeg da bare en Disc!..Med mindre du self bor i KBH?. men ellers: http://tacp.toshiba.com/tacpassets-images/models/HD-A2/firmw are/HD-A2-2700U.zip SÅ unpakker du iso-filen, henter det program der bliver refereret til i overstående, også brænder du!..Smider den i Afspiller, den updater,!..Slask 2.7 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Damn...kun 175 kBp/s, det vil jo tage mindst 4 minutter at overføre.
|
|
![]() |
|
ms.nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Jeg har lige prøvet at downloade firmwaren til min hd-xe1, men der står at det vil tage 5.45 minutter for at hente ca. 40 mb, det kan da ikke passe. Jeg har en 1024 bits forbindelse????
|
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Tak |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvilken firmaware er det der kun tager 6 minutter? Da jeg hentede 2.7 tog det 40 minutter - og jeg har en 20 mb d/l hastighed. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |