|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ms.nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Undskuld! jeg mente at det skulle tage 5 timer om 45 minutter
|
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
kan ikke få æov at pakke den ud..
Den fil jeg har på min mac er : AZ2700U_S-RELEASE-HDE1_TE_USER.iso fylder 39,7 mb så nogen ved hvad jeg så gør ?? |
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Det er egentligt pærenemt, når først man bruger de rigtige programmer. Min brugsvejledning: Download den nyeste fil fra, http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/DynamicStatic/HD% 20DVD%20Firmware?OpenDocument det tager lidt tid, ca 50 min i mit tilfælde. Filen du downloader er en zip fil, som du udpakker og nu har du den ISO fil der skal brændes på en CD, ikke en DVD.!!! Jeg brugte Nero Express 6.0. Man går ind i menuen og vælger brænd en Disk Image, vælg lavest mulig brændehastighed, jeg brændte med x8 speed. Du må ikke brænde den som data CD det virker ikke. Den brændte skive lægges i HD DVD afspilleren, derefter bliver du spurgt om du vil opdatere og man trykker selvfølgeligt YES, så begynder opdateringen og efter ca 5-10 minutter åbner skuffen med skiven og maskinen går på stand-by og slut. Simpelt.... |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
jeg har mac, så det er ikke så simpel :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |