recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Firmware update NAD T765 surround receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Firmware update NAD T765 surround receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ms.nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ms.nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Firmware update NAD T765 surround receiver
    Sendt: 25-April-2014 kl. 09:54
Jeg har forgæves forsøgt at finde firmware updates til denne surround receiver, som der står i manualen at jeg kan finde på www.nadeletronics.com. Der står godt nok også i manualen at ejere af dette produkt som registrerer deres T765 har mulighed for at lave firmware update, men det fremgår ikke lige af hjemmesiden hvor man gør det. Er der nogen der har et svar på hvordan jeg gør det.

Jeg vil nemlig gerne kunne bruge mine ios enheder som remotes, men de vil ikke finde forstærkeren når jeg aktiverer appen NAD Remote, sikkert fordi det kræver en firmware update af receiveren.

Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 10:48
Du skal til forhandleren med den, eller få en dialog med dem om de kan sende dig softwaren.. Har selv haft NAD af to omgange.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
ms.nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ms.nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 12:36
Tak - det vil jeg prøve. Håber ikke det koster en formue.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 13:33
Det skulle gerne være gratis.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
stroi08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2013
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stroi08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 05:41
Lykkedes det dig at få tilsendt firmware? Jeh står netop i samme situation. Det kunne være dejlig nemt at få eet videresendt af en her fra ☺
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu