|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Palleraa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 04-Maj-2008 kl. 15:16 |
Heya Jeg her er ret ny ud i det her HTPC noget. Jeg har dog nu købt et system og sat det op med MediaPortal og for dælen det spiller. Næste projekt er fjernbetjening så jeg slipper for at sidde nede på gulvet og skifte film. Jeg regner med at købe et Logitech DiNovo Mini keyboard. Det virker dejligt med Bluetooth og mus og det hele. Nu har jeg så to fjernbetjeninger tilbage. Én til mit Sony W3000 og én til min Yamaha forstærker (som i øvrigt er utrolig grim). Kunne man forestille sig at man kunne installere en "fjernbetjening" på computeren så man vha ens keyboard kunne få PC'en til at f.eks. skifte input på skærmen, skrue op for lyden eller slukke/tænde? HTPC'en kører konstant. PalleRaa |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg vil foreslå at du køber dig en Logitech harmony , og en USB-UIRT transciever og programmet Girder. Det vil koste fra 1000kr og opefter alt efter harmony model, men så kan du lave alt det du har lyst til. Ovenstående er nørdens løsning med maximal fleksibilitet. En harmony remote kan styre alle enheder (undtaget B & O) den understøtter makro'er(Dvs en tast kan tænde og indstille alle dine enheder) USB-UIRT recieveren kan modtage og sende alle signaler på din PC vha programmet girder. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Slettes
Redigeret af Niels Chr - 04-Maj-2008 kl. 23:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |