|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 18-December-2006 kl. 16:35 |
Hej jeg har iøjeblikket mit anlæg placeret under min fladskærm; men vil gerne flytte det ind i et skab ca. 5 m væk. Kan man montere et lille infarød øje under fladskærmen og modsat en eller anden dims i skabet, som kan skabe forbindelse til forstærker, dvd og parabolreciver, uden at skabet skal stå åbent?. Jeg har prøvet at søge efter det, men ved ikke navnet på sådan en ting. |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
Hej risby. Der findes flere forskellige løsninger, men et bud kan du finde her: http://www.koz.dk/product.asp?product=1207&sub=102&p age=1 Logitech producerer også universale fjernbetjeninger med eksterne IR/radioenheder, der kan styre diverse HIFI enheder på afstand. |
|
![]() |
|
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Hej Bambus Tak for det hurtige svar! Det er lige det jeg søger! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |