|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vennervald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 19-Juni-2007 kl. 22:51 |
Hej Jeg vil gerne kunne fjernbetjene min HTPC via RF, da den ikke skal stå i samme rum, som jeg sidder og ser fjernsyn i. Mvh, |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du alligevel skal bruge et tastatur, så findes der jo nogle med knapper til wakeup/sleep af PC-en. Det virker, når man har sat det op i Bios m.v.... Denne metode kan afprøves med et tastatur med kabel, og så må vel være et spørgsmål om at finde et egnet RF-tastatur? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Prøv at se på Imon produkterne http://www.soundgraph.com/Eng_/Products/imon25.aspx Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Den ser ret fed ud... |
|
![]() |
|
Triffid ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
VFD der er ret lækker...
Havde en hjemme sidste uge, men da fjernbetjeningen ikke virkede og da min stationære comp er brændt sammen valgte jeg at returnere den forløbigt. husk lige at køb den det rigtige sted, da der er mange der tager ca 800 for den... |
|
Mvh. Martin L
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |