|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 22:20 |
Jeg håber ikke at det bliver opfattet som reklame, men jeg har lige prøvet Salling Clicker til Windows http://www.salling.com/Clicker/windows/ og er dybt imponeret. Ved hjælp af min bluetooth telefon (Nokia 6230) kan jeg nu fjernbetjene VideoLAN Client på min laptop (firmaets Thinkpad T42), som er min foretrukne medie afspiller til DVB-T optagelser, da den har underteksterne med. Med et specielt script, der tager få minutter at installere, kan jeg nu: Åbne/lukke VLC Åbne en mediefil Starte/pause afspilningen Skrue op og ned Softwaren kan downloades og afprøves på ovenstående webside og koster 185 kroner at købe. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |