|
Fjernbetjening fra andet rum |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
boom-boom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2004 Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2014 kl. 07:35 |
Jeg kunne godt tænke mig at kunne skifte kanal på min Viasat boks mens jeg sidder i naborummet til hvor Viasat boksen står. Det skyldes at jeg har "splittet signalet" således at samme billede vises på et TV i hvert sit rum.
Findes der en "remote control signal extender" som kan transmittere remote signalet gennem en væg frem til Viasat boksen? På forhånd tak for eventuelle svar ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja der er flere løsninger. de kaldes ir extender.
Der er flere løsninger, kender ikke selv til dem da jeg bruger en multi remote som også betjenes med en smartphone
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Der findes flere løsninger. Fra den helt billige med et par ledninger eller trådløst der fører IR signalet til det andet rum over Harmony/"maxum" RF fjernbetjeninger, der findes iRule og andre smartphone/tablet løsninger. Lidt for enhver pengepung/temperament.
Selv bruger jeg en Pronto fra Philips der desværre er udgået. Mvh BS Edit: Nå. Første link virker ikke. Forhandleren har åbenbart spærret for deep link'ing så må du jo søge på google efter ir extender i stedet. Så reklamerer jeg jo heller ikke for en forhandler.
Redigeret af Bschmidt - 22-December-2014 kl. 08:13 |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Nej der er bare fejl i dit link. Denne er rigtig uden dobbelt http'ere: Link Redigeret af ridderdk - 22-December-2014 kl. 09:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |