|
Fjernbetjening NAD HTR-5 |
Besvar |
Forfatter | |
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Emne: Fjernbetjening NAD HTR-5 Sendt: 03-September-2004 kl. 11:05 |
Lidt uden for "topic", men måske interessant for en del alligevel. HiFi klubben sælger nu Nad HTR-5 programmerbar fjernbetjening til en tusse, mod 3.000 tidligere. Jeg har selv htr-2 og er meget tilfreds med den. Er der nogen der har nogen erfaringer med HTR-5 ? mvh. Trisse |
|
PeterKruger
Junior bruger Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 12:04 |
Hej Trisse. Ser spændende ud - link? Jeg kan ikke finde det på HiFi-klubbens hjemmeside? VH/Peter |
|
Venlig hilsen/Peter
Total newbie i dette forum. So far ;o) |
|
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 12:25 |
Du skal være medllem og logge dig ind i "Cybertainment", hvilket er en gratis klub i Hifi-klubben. Der kan du se tilbuddet, og en række andre interesssante tilbud, bl.a. Denon DVD 2200 til 2.995 kr. !!! mvh. Trisse |
|
Hanien
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 12:28 |
Har selv en HTR-2'er og er ufattelig glad for den, den indfriede mine forventninger fuldt ud og lidt mere til. Så jeg er en anelse nysgerrig på 5'eren, men kan ikke finde den på NAD hp. Meeen nu er Hifiklubben ikke lige de bedste til at gemme sig, så google er igen vores ven. http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1%7Cp%7C65%7C65%7C1907%7 Cpdetail# |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |