|
Fjernbetjening til ældre surround reciver |
Besvar |
Forfatter | |
Leska
Super bruger Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2023 kl. 19:21 |
Hej
Har netop fundet mine gamle B&W højtalere + velodyne sub frem, men kom i tanke om at forstærkeren ikke virker længere, eller rettere sagt fjernbetjeningen ikke dur længere Det er en Marantz SR6006 Kan man godt købe en ny brugt og så bare erstatte den gamle, uden at skulle ind og rode med opsætningen osv ? Må ærlig indrømme interresen for hifi døde for længe siden, da der skete andre ting i livet og kan huske jeg pakkede det væk, da fjernbetjeningen døde, så kan ikke huske meget om tingene længere, hvordan det hele lige fungere Nu kribler det lidt i fingerne igen for at få god lyd og tænker det gamle setup stadig er mere end fint, til at starte med, uden at løbe ud og købe en ny forstærker, hvis det ikke er nødvendigt Nogen der kan hjælpe en på vej, med om det er muligt at finde en ny fjernbetjening til en lidt ældre forstærker ? Tak på forhånd
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(1)
|
Du kan godt finde en erstatning. Jeg har købt til Denon, Sony og Phillips gennem tiden. Dog ikke Marentz.
Av Connection har flere modeller i forskellige prisklasser. Her kan du også spørge om råd. Man kan sikkert finde en billigere model på EBay. Prøv at Google dig lidt frem.
|
|
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Kan den gamle fjernbetjening ikke repareres, jeg vil nok tage den med ned til en hifi butik for at se om de kan lave den. Hilsen Ole N 84
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Marantz bruger tit de samme fjernbetjeninger desværre.
Jeg ville bare finde en erstatning g på eBay.de f.eks.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo sagtens afprøve og betjene recieveren uden fjbtj direkte på den. Det er lidt vanskeligere at ændre i opsætningen, men det er der heller ingen grund til.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
og Aliexpress: som et par eksempler. Redigeret af JørgenT - 11-Januar-2023 kl. 12:27 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |