|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nielsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 08-Marts-2009 kl. 21:56 |
Hej! Jeg havde håbet, at jeg kunne genbruge min gamle Medion X10 fjernbetjening men RF modtageren der sidder i den gamle computer ligner ikke lige noget der bare lige kan pilles ud. Er åbentbart specialbygget til Medion XL8383. Så en ny fjernbetjening skal ind over. Den er til Windows Vista, men burde den ikke kunne virke til en XP? Andre forslag til en XP/MediaPortal fjernbetjening - som ikke må koste kassen, for budgettet er brugt, mener konen. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg kender ikke den Philips fjernbetjening. Jeg bruger
selv Microsofts MCE remote: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp? ID=117239&searchArea=&Soegeord= Og den fungerer helt uden problemer. Den skal bare lige aktiveres under "remotes" i indstillinger, så virker alle knapperne out-of-the-box, da den allerede er preindstillet i MediaPortal. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
Hvad med en Imon remote. Den kan styre ALT software der anvender tastatur genveje. Fås i flere udgaver, er billig og særdeles funktionel. Tjek Soundgraphs hjemmeside. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Jeg fik Philips RC197 remote med til mit OrigenAE kabinet.
Jeg kan kun sige at den skam virker ganske fint med MP under XP. /Hans |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |