|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 19-Maj-2009 kl. 15:26 |
Jeg har sådan en Motorola VIP 1910 boks, med tilhørende fjernbetjening. Fjernbetjeningen kan betjene flere apparater (inkl tv) |
|
![]() |
|
Steintz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
kan ikke lade sig gøre - men du kan eks. købe en universal fjernbetjening, hvor du kan programmere hver knap.
Eks: Logitech Redigeret af Steintz - 19-Maj-2009 kl. 15:43 |
|
![]() |
|
delinde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hmm, det gør min da? Det er godt nok en Motorola 1920, men de er jo stort set identiske. Jeg har Panasonic TV, og volumenkontrollen forbliver på TV. Det er så lidt et problem når man har genstartet boksen, da den starter muted...men det kan jeg nu godt leve med. Jeg bruger kode 228 SVJH, til mit PX80. mvh linde |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Hold boks/tv knappen inde indtil den blinker to gange og indtast koden for dit TV mærke.
http://www.stofa.dk/kundeservice/pdf/z_kodeliste.pdf |
|
![]() |
|
Schytte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Det kan jeg ikke helt greje. Jeg har ikke én knap som der står både STB og
TV på, på min fjernbetjening er TV og STB to forskellige knapper. Har prøvet at holde disse to nede, men det fungerede ikke helt. Kan i beskrive nærmere hvordan i gør? (det ville være kanon hvis det kunne fungere) |
|
![]() |
|
delinde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Det lyder som om, du har en anden remote end jeg...er det ikke en lang, smal og flad, sort sag, med runde sølvfarvede knapper? Der sidder en knap i øverste venstre hjørne, "boks/TV". Den skal holdes nede indtil powerknappen blinker to gange, hvorefter den 3-cifrede kode indtastes. Men ok, hvis det er en anden remote du har hjælper det dig jo nok ikke stort:-) mvh delinde |
|
![]() |
|
![]() |
Den er godt nok lang og sort, men med sorte firkantede knapper. Med en
knap til TV, BOKS og en til AUX (altså den kan betjene 3 apparater ialt). Så det lader desværre ikke til at det er den samme remote :-( |
|
![]() |
|
Why anda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg følger lige med her da jeg har samme boks og fjernbetjening som schytte! På linket er der mange koder under panasonic???? hvilken en skal man bruge eller skal man bruge allesammen eller hvordan hænger det sammen?
TV - Pz85ea |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Man prøver én kode af gangen, indtil det virker. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Why anda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Så fandt jeg ud af hvordan man gør!! Producentkoderne findes i den manuel der fulgte med til boksen (skal være den til fjernbetjeningen) Jeg skulle bruge koden 084 til mit panasonic pz85ea. Eneste problem er at mit tv altid starter på AV1 for min dvd afspiller er sat til der, så man skal stadigvæk have fat i panasonic fjernbetjeningen for at skifte til hdmi. Nogen der ved om man kan sætte panasonic pz85ea til at starte op på HDMI 1 altid???? A. Manuel programmering Følg de 7 trin for programmering af TV- eller AUX-knapperne med den trecifrede producentkode. A1. Tænd apparatet, som du ønsker at fjernbetjene.A2. Find den trecifrede producentkode for apparatet, som du ønsker at fjernbetjenei den medfølgende brugervejledning fra Motorola – Manufacturer Code List. A3. Tryk på knappen for det apparat – TV eller AUX – som du ønsker at programmeresamtidig med, at du trykker på SET-knappen. Hold begge knapper nede samtidig i 3 sekunder. Lampen ovenfor den knap, du har valgt at programmere vil lyse som indikation på, at fjernbetjeningen er ved at blive programmeret. A4. Vælg og indtast den trecifrede producentkode ved at trykke på de numerisketaster (0-9). Lampen vil blinke én gang og derefter forblive tændt som indikation på, at koden er korrekt indtastet. A5. For at gemme indkodningen skal du trykke på den knap, du har valgt atprogrammere. Lampen over tasten vil blinke tre gange og derefter slukke som indikation på, at programmeringen er lykkes. Fjernbetjeningen vil vende tilbage til almindelig funktion. A6. Peg fjernbetjeningen mod den valgte enhed og tryk på stand by-tastenén gang – hold stand by-tasten nede i 3 sekunder. Apparatet bør nu slukke. Såfremt apparatet ikke slukker, skal du gentage punkt A2-A5. Prøv hver kode for varemærket på din enhed, indtil du finder den rigtige. A7. Gentag fra A1-A6 hvis du har brug for at programmere en anden eksternenhed. Når din fjernbetjening er programmeret, kan du trykke på den ønskede tast på fjernbetjeningen for at fjernbetjene den valgte enhed. For fjernbetjening af din Motorola 1910 TV-boks skal du trykke på STB-knappen. Din fjernbetjening vil ved programmering kunne fjernbetjene op til to apparater ud over din Motorola 1910 TV-boks. Tryk på den knap, der knytter sig til det apparat, du ønsker at fjernbetjene. Bemærk: - såfremt du trykker på en ugyldig tast, vil lampen lyse i længere tid og derefter slukke som indikation på, at du har indtastet en forkert kode. Fjernbetjeningen vender herefter tilbage til almindelig funktion. - skulle fjernbetjeningen sætte ud, før programmeringen er tilendebragt, må du starte forfra fra punkt A3 eller fortsætte med almindelig brug af fjernbetjeningen.
Redigeret af Why anda - 22-Juli-2009 kl. 00:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |