|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() Sendt: 27-Juni-2008 kl. 11:56 |
|
Jeg leder efter en fjernbetjening jeg kan bruge til Vista Ultimate. Grunden er at jeg ikke gider rejse mig for at pause/spole/skifte film/videoklip etc når jeg ser noget via PC->TV. Har søgt lidt i forummet men kunne ikke rigtig finde noget specifikt, kun nogle gamle tråde. Så i må meget undskylde hvis jeg har overset det :) |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Tjaa en MS remote virker i Windows, også uden tuner.. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117239&am p;searchArea=&Soegeord= |
||
![]() |
||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Takker, jeg har bestilt en så nu må vi se hvordan det går :)
|
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Låner lige tråden... Hvis man har en all-in-one fjernbetjening (eks. logitech harmony one el. lign.), kan man så få den til at virke i windows (og media portal), ligesom eksempelvis MS remote?
Kan man i givet fald købe en separat IR modtager eller skal man købe en MS remote for at få en sådan? |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg var i samme situation for nogle måneder siden. Jeg endte med at købe en MS remote inkl. IR modtager, da jeg ikke kunne finde IR modtageren alene efter længere tids søgen. Heldigvis koster fjernbetjeningen + IR modtager ikke så meget så 'skaden' er til at overkomme. ![]() |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
OK - tak ...og logitech'en fungerer den lige så godt som MS-remoten i dit mediecenter? |
||
![]() |
||
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Jeg bruger min One til mit media center, og det er kanon :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super - tak for info. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |