|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() Sendt: 27-August-2011 kl. 23:34 |
||
Hej.
Så er den gal igen her hos mig. Håber snart jeg får den boks til at virke. Nu er scroolehjulet gået istykker på fjernbetjeningen. Den skal selvfølgelig ind til rep, men hvad kan jeg bruge istedet. Jeg syntes det er en lang proces at gå fra a-å når man skal bruge hjulet. Hvad kan i anbefale ? Jeg har en HTC Legend mobiltelefon med android 2.2. Er det en bedre løsning? mvh |
|||
![]() |
|||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
||
Hivs du går på controlleren går ind på
indstillinger->avanceret->Beta-funktioner->genveje->Hold
knappen MORE nede og vælger Tekst så kan du når du browser dit bibliotek
igennem holde center-knappen nede hvorefter du ved at bruge hjulet hopper et bogstav ad gangen så du hurtigt kan komme fra A til f.eks H.
Et tryk på centerknappen igen bringer dig tilbage i normal tilstand. |
|||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|||
![]() |
|||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
||
Tjek i øvrigt det her http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80303&title=squeezebox-tips-og-tricks
|
|||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|||
![]() |
|||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
||
![]() Logitech har en simpel Android app https://market.android.com/details?id=com.logitech.squeezeboxremote&feature=search_result og ellers findes der en del 3 parts... mener at SqueezeCommander er den mest udbredte Ved at Logitechs app har lidt knas på HTC... men det er der andre der har: It's HTC :-). They're known for their web app
unfriendly changes to the
Android code. We've had issues with HTC devices, which we were able to work around before release. Now there seem to be new issues. |
|||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
SqueezeCommander og du glemmer alt om din logitech fjernbetjening - jeg gjorde hvertfald.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
||
Vil det sige at jeg bare skal betale 22 kr for programmet og så downloade det til pc'en, og derefter installere det på HTC'en? Er det til at finde ud af at opsætte det? mvh |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
Programmet bliver sendt direkte til din mobil via WIFI eller 3G (data abo.) hvis du har det tændt. (hvis du er logget ind med en Google konto på din mobil, og er logget ind med en Google konto på computeren) Totalt nemt.
Redigeret af Notfast - 28-August-2011 kl. 13:24 |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay. det skal jeg da prøve.
Jeg har tænkt mig at købe en IPOD touch. Kan man også bruge programmet der? mvh |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, men der findes en Apple udgave der hedder IPeng som vist nok skulle være rigtig god.
|
|||
Mvh Kurt
|||
![]() |
|||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
||
efter jeg købte programet Ipeng til min iphone, så har jeg helt droppet at bruge min normale remote. Det er meget nemmere på telefonen.
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
||
iPeng til Touch/iPhone og iPad er fantastisk. Det er praktisk talt som at afspille musik direkte på en Touch eller iPhone. Programmet jævner fuldstændig f.eks. Duet-fjernbetjeningen med jorden.
|
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
slettet Redigeret af pipper - 28-August-2011 kl. 21:31 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |