|
Fjernbetjening via IR extender? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 20:37 |
Jeg har købt sådan en: http://www.av-cables.dk/traadloes-hdmi/lindy-traadloes-hdmi-saet-3-vejs-1080p.html
Mellem TV-boks og AV-receiver/projektor IR-kablet kan kun sluttes til senderen (TV-boks) Så skulle jeg kunne bruge TV-boksens fjernbetjening i det andet rum... men det virker ikke Hvad gør jeg forkert? Hvordan gør jeg linket klikbart? Redigeret af jake51 - 11-Oktober-2014 kl. 20:39 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På PC: 1. Marker link 2. Klik på ikon Indsæt hyperlink 3. Klik på OK ![]() ![]() IR kabel er et blaster kabel med 3 IR sendere, som skal anbringes over IR øjne på de apparater der skal fjernbetjenes (eller hvordan den berømte manual nu må vise det). Har du gjort det? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 12-Oktober-2014 kl. 08:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |