recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjernbetjening via IR extender?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjernbetjening via IR extender?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjernbetjening via IR extender?
    Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 20:37
Jeg har købt sådan en: http://www.av-cables.dk/traadloes-hdmi/lindy-traadloes-hdmi-saet-3-vejs-1080p.html
Mellem TV-boks og AV-receiver/projektor
IR-kablet kan kun sluttes til senderen (TV-boks)
Så skulle jeg kunne bruge TV-boksens fjernbetjening i det andet rum... men det virker ikke
Hvad gør jeg forkert?

Hvordan gør jeg linket klikbart?

Redigeret af jake51 - 11-Oktober-2014 kl. 20:39
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 23:46
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har købt sådan en: http://www.av-cables.dk/traadloes-hdmi/lindy-traadloes-hdmi-saet-3-vejs-1080p.html
Mellem TV-boks og AV-receiver/projektor
IR-kablet kan kun sluttes til senderen (TV-boks)
Så skulle jeg kunne bruge TV-boksens fjernbetjening i det andet rum... men det virker ikke
Hvad gør jeg forkert?

Hvordan gør jeg linket klikbart?
På PC:
1. Marker link
2. Klik på ikon Indsæt hyperlink
3. Klik på OK

IR kabel er et blaster kabel med 3 IR sendere, som skal anbringes over IR øjne på de apparater der skal fjernbetjenes (eller hvordan den berømte manual nu må vise det).
Har du gjort det?

Mvh. JørgenT

Redigeret af JørgenT - 12-Oktober-2014 kl. 08:51
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu