|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() |
|
under devices i softwaren, går du ind under din mce remote config og der er mulighed for keydelay, sæt den til 100ms, std på nyere versioner er vist 200ms.
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Det skal lige siges at det udelukkende er muligt at få fingre i alle de fede features i sin Harmony remote, hvis man bruger den dedikerede software.
Hvis man sætter op via myharmony.com har man kun de absolut mest børnehavevenlige features at gøre godt med (Kom nu i gang Logitech ... fixit fixit fixit!). ... og opsætningen kan ikke overføres fra den ene platform til den anden... Redigeret af Krjstoff - 22-November-2011 kl. 13:11 |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10583 |
![]() |
|
Den dedikerede software? - er det ikke den fra myharmony.com? I så fald modsiger du dig selv. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
Derudover vidste jeg ikke det var farligt at skrive her, men jeg skal nok "passe på" ![]() BS
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Klik evt. her: http://www.logitech.com/da-dk/447/7496 www.myharmony.com er et webinterface til opsætning af fjernbetjeningen. Gennem webinterfacet kan man IKKE indstille delays. Derudover kan man via Logitechs egen hjemmeside hente Logitech Harmony Software i version 7.7 som så skal installeres på din pc/mac og IKKE fungerer via et webinterface. Softwaren giver mulighed for indstilling af bl.a. delays og mange andre avancerede features. Det gør www.myharmony.com ikke - indtil videre. Redigeret af Krjstoff - 22-November-2011 kl. 14:52 |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10583 |
![]() |
|
Jeg anede ikke denne software fandtes. Findes den til alle Harmony modeller - jeg har nemlig en Harmony 300?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |