recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne enhed i cast-oversigt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjerne enhed i cast-oversigt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne enhed i cast-oversigt?
    Sendt: 06-Januar-2023 kl. 15:20
Hej

I forbindelse med brug af Chromecast, er der nogen der ved hvordan man fjerner en bestemt enhed i cast oversigten for altid, når man trykker på ikonet? Det er ikke lykkes mig at finde. I tilfældet her et LG tv der ikke er aktuel længere, men stadig bliver ved med at dukke op i oversigten - se billede herunder:




Redigeret af Tavruz - 06-Januar-2023 kl. 15:24
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2023 kl. 15:23


Redigeret af Tavruz - 06-Januar-2023 kl. 15:23
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2023 kl. 16:39
I Google home trykker du på den enhed du vil fjerne, så kommer du til enhedens side, der trykker du på tandhjulet, så kommer du til siden hvor der i bunden med rødt står, fjern enhed. 
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2023 kl. 22:31
Det var ikke en Chromecast enhed jeg ville fjerne, kun LG tv'et, og det var jo ikke at se i oversigten på Google Home app'en, ellers havde jeg selvsagt fjernet den dér. Løsningen viste sig at være en sletning af Youtube app'en på min iPhone (for det var kun på det medie LG tv'et var at se i cast oversigten) og så downloade den igen. Så forsvandt LG enheden endelig

Redigeret af Tavruz - 08-Januar-2023 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu