|
Fjerne pinkode til GPS ur |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2017 kl. 21:09 |
||
Hej
Jeg har købt min datter et GPS ur. Jeg har haft simkortet i en tlf, for at slå pinkoden fra, som jeg ikke kan taste når kortet er kommet i uret. Det virker ikke, uret spørger om pinkode, er der en der ved hvad jeg skal gøre? Mvh. Lasse
|
|||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
||
Intet, det er en meget sparsom brugsvejledning.
Jeg må jo evt. formindske kortet og smide det i min iPhone 6S, jeg ved bare ikke om jeg kan "samle" simkortet igen så det bliver til mikro-simkort.
|
|||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7184 |
||
På dit ukendte noname ur. Er det så ikke bare en parrings kode til bluetooth den spørger efter ?
|
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Det er godt nok ved at være umanerligt lang tid siden jeg har hørt om et GPS ur der har haft mulighed for SIM-kort i sig. - GPS har jo intet med 4G at gøre. (men der var nogle for en 2-3 år siden som forsøgte sig med det, heriblandt Samsungs gear S2. I dag bruger de bare forbindelsen til mobiltlf i stedet for. batteriforbruget er så voldsomt at det ikke kan betale sig at have 3G/4G indbygget i dem. - selvom der ganske vist går rygter om at man skulle kunne ringe direkte fra en apple watch 3 uden at have en tlf i nærheden)
Så er du 100% sikker på det ikke er som Kandersen skriver til bluetooth, ELLER koden til dit wifi? - Ellers er det ind i indstillingerne og slå 3G/4G fra på uret. |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
||
Jeg kendte ikke til det, så Google fandt f.eks. disse:
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er overhovedet ikke smart at overvåge børn med sådan et ur. Hvis de er gamle nok til det, så giv dem ansvar og pligter - og en mobiltlf
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg går ikke så meget op i hvad du synes er smart eller ej. Uret er ikke købt fordi hun skal overvåges, men for at kunne komme i kontakt med hende, eller hun kan komme i kontakt med os. Jeg synes ikke en pige på 7 skal have tlf. endnu, men når hun render rundt i nabolaget og stadig ikke kan klokken, er det fedt at kunne komme i kontakt med hende eller omvendt. Jeg finder nok selv en løsning på problemet med sim-kortet. |
|||
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
||
Mon ikke folk fisker efter hvad det er for et ur? Så gør det det lidt nemmere at hjælpe ![]() |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Det kunne meget vel være en af dem her http://www.smartwatches4u.com/news/Top-Kids-Smartwatches
Havde ikke lige set det var den "type! ur. - Der er vist både fordele og ulemper ved at lave den slags overvågning. - men det smarte er selvfølgelig hvis man kan kode numre ind så de hurtigt kan ringe til jer. MEn der er vist efterhånden ufatteligt mange 7-årige der render rundt med smartphones. Faktisk også længere ned.
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Skriv nu hvilket ur det drejer sig om.
Ellers kan man ikke hjælpe. |
|||
![]() |
|||
||
Det er det ur JørgenT linker til. |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |