|
Fjerne ridser på Xbox 360 Spil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 00:27 |
Nogen der kender til en forretning i KBH der kan slibe cd/dvd'er? Det skulle gerne være en forretning som har en lidt stærkere maskine end en Skip Doctor.. Disc'en har nemlig allerede fået 8-10 med en sådan uden forbedring.
Ridserne er ikke særligt dybe så det undrer mig at Skip Doctoren ikke virkede bedre. Game gjorde det men er lukket. Gamestop er holdt op med det. Discservice.dk er nok den sidste instans hvis ikke der findes en forretning som gør sig i sådan noget. Er iøvrigt ikke så interesseret i at gøre det selv. Har forsøgt med sulfo, tandpasta, banan og andet man har ved hånden men også uden held. |
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Visse biblioteker kan slibe cd'er. Jeg ved dog ikke, hvilke maskiner de bruger, men skiverne ser næsten helt nye ud efter at være blevet slebet, og musik cd'er fra bibliotekerne får en del hug.
|
|
![]() |
|
DannyBeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Spørgsmålet er så bare om de kan/gider slibe dvd'er som ikke er lånt/ejet af dem. Jeg må give det et forsøg. Tak for tippet :)
|
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Jeg er biblioteksansat og har til daglig med musik at gøre. På min arbejdsplads (stort sted) har vi sådan en satan her: Den koster 47.000+ moms og er ikke til private kunder. Jeg troede ikke på man kunne rense og polere skiver og få gode resultater førhen. Det gør jeg nu. Det er helt sindssygt hvad der kan reddes når man har en Disc-Go-Roboto ![]() ![]() ![]() |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
Hertil kan jeg svare et klokkeklart og rungende NEJ ![]() Det er der ikke ressourcer til nogen steder. Og i den tid med kommunale nedkæringer på personale og budgetter bliver det aldrig aktuelt. Selv da vi havde højkonjuktur var det ikke en mulighed. Der spiller nok en hel del med privat ejendomskab kontra offentlige institutioner og serviceniveauer ind. |
|
|
![]() |
|
Det er en lækker maskine men jeg klarede den med Brasso og vat! Virkede perfekt.
|
|
Venlig hilsen
Daniel |
|
![]() |
|
Ja, jeg har hørt at Brasso kan anvendes, om end der er flere der har sagt at det skader mere end det gavner. Men det virkede for dig og det er det der betyder noget ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |