|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
floboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 17-Januar-2009 kl. 23:27 |
Findes der software som gør at en computer kan
fjernstyres fuldstændigt fra en anden computer? Jeg spørger, da jeg har en lille pc liggende som jeg godt vil bruge som mediecenter sammen med min fladskærm, bare uden at skulle slutte mus og keyboard til. Jeg har forsøgt mig lidt med den indbyggede remote desktop i windows, men problemet er at så foregår det hele jo på min den forkerte computer, og ikke medie centeret. Nogen der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan ikke køre MCE igennem en remote desktop session, hvis det er det du prøver på...Ingen Direct3D support...
I øvrigt kan jeg overhovedet ikke forstå et klap af hvad du skriver. Drejer det sig om at lave noget med en IR remote? Hvorfor nævnes der en bærbar? Redigeret af Patriarken - 18-Januar-2009 kl. 07:37 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Og så købe en Microsoft MCE Remote til daglig betjening af dit medicenter. |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
ellers kig på logmein.com
|
|
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
floboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Patriarken: Kan godt se det er lidt skidt formuleret,
var vist lidt for træt da jeg skrev det. Jeg vil gerne kunne styre mit mediecenter (ikke MCE) udelukkende vha. min bærbare, så jeg leder efter et stykke software som er velegnet til dette formål. Torpedo & Business101: Takker for jeres forslag, vil prøve at lege lidt med de to programmer og se om de funker godt :) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja jeg forstår det heller ikke, stadigvæk! Vil du bruge din bærbare som en udvidet fjernbetjening? nu gør du meget ud af at skrive (ikke MCE), men hvad er det så du gerne vil betjene? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Du vil gerne have din det der foregår på skærmen, til at
køre på din TV-skærm igennem din HTPC, mens at du bruger din bærbar (uden skærmbillede) til at styre tastatur og mus? Det lyder lidt besværligt, og har ikke lige hørt noget i den retning. Hvorfor ikke bare investere i et medie-tastatur med MousePad, som fx Logitechs DiNovo Edge/Mini, hvis du skal bruge mus til? |
|
![]() |
|
![]() |
jonaskp: Jeg er en fattig studerende, så hele det her
mediecenter projekt jeg har gang er en anelse improviseret for at holde omkostningerne nede. Ellers ville jeg skam gerne kaste lidt penge efter et keyboard. Jeg har fundet et program som indtil videre ser ret lovende ud; Input Director. Det sætter mig i stand til at styre flere computere med en mus og et keyboard, ret smart. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |